flower power

4 Iulie 2009

Am visat maci albastri (ce-o mai fi insemnand si asta….) si m-am trezit gandindu-ma ca ar fi dragut sa existe si in realitate. Am dat search pe google si, guess what, chiar exista, spre surpriza si incultura mea.

Si exista si narcise roz (asta am aflat mai demult, cu la fel de multa surpriza/incultura).

Ah, da, si trandafiri multicolori (rainbow)…

But, guess what, tot garoafele pe care le-am primit eu mi se par cele mai frumoase 8->

3 răspunsuri to “flower power”

  1. done8989 Says:

    nu există trandafiri de genul ăla naturali aşa cum nu există nici trandafiri albaştrii.

  2. briza Says:

    da, stiu, sunt modificati genetic… ideea era ca exista in realitate, nu doar in visele mele ;))

  3. Lorena Says:

    Intr-adevar cele mai frumoase flori sunt cele oferite din suflet!


Lasă un răspuns

