8 Iulie 2009

ea: te-am visat ieri noapte, toata noaptea…
el: cum m-ai visat?
ea: eram impreuna si aveai grija de mine, ma strangeai in brate, ma sarutai mereu…
stii, eu nu prea te-am visat, de cand te stiu, dar ieri noapte te-am visat cat pentru toti anii astia
si problema este ca… ca imi placea
el: si de ce e asta o problema?
ea: am ceva sa-ti spun
el: ce?
ea: peste doua luni am nunta
el: peste doua luni?
ea: da, de vreo trei luni ma chinui sa-ti spun
el: de ce te chinui de trei luni?
ea: pentru ca nu voiam sa te supar
tu esti un dulce si…
el: si ma inviti si pe mine la nunta?
ea: sigur, daca vrei sa vii, daca ti-ar face placere…
tot puiul meu ramai
si eu nu-mi pierd speranta ca…
el: ca ce?

ea – signet out

el – offline:
sa te casatoresti? cum sa te casatoresti cand noi inca nu ne-am sarutat, inca nu ne-am plimbat de mana pe Aleea Indragostitilor, asa cum ai zis mereu ca ai vrea? stiam ca o sa te casatoresti intr-o zi, dar de ce acum, cand nici nu mi-ai zis in fata ca nu putem fi impreuna? si daca as veni la tine, n-ai vrea sa ma vezi? n-ai vrea sa vezi cine te-a facut sa visezi si sa te bucuri in toti anii astia? n-ai vrea sa-l vezi pe puiul tau care a avut ghinionul sa se nasca prea tarziu si prea departe de tine? nu vreau ca prima data cand te vad sa fie in rochie alba, de mana cu alt barbat, nu vreau sa te casatoresti fara sa vezi cum ar fi fost cu mine… poate un sarut ar compensa pentru toate diferentele dintre noi, poate ar fi suficient sa ma privesti in ochi si sa stii ca eu sunt pentru tine, ca poti sa stai in bratele mele si sa astepti sa mai cresc si ca n-ai mai putea iubi pe nimeni cat ma iubesti pe mine si ca nimeni nu te-ar mai iubi cat te iubesc eu…

15 răspunsuri to “…”

  1. briza Says:

    post bazat pe o discutie reala de mess a unuia dintre cei mai buni prieteni ai mei (care nu, nu este minor), discutie care m-a socat si intristat…

    PS: now I dislike weddings even more :-<

  2. J.D. Says:

    Ca tot ziceai mai devreme de „deschis ochii” :)

  3. Alin Iventa Says:

    Da… vezi tu… ea era offline, iar mesajul a venit prea tarziu… de multe ori se-ntampla asa in viata.

  4. briza Says:

    nu neaparat asta m-a intristat, ca mesajul a fost offline, ci faptul ca, din diverse motive, ea vrea sa se marite cu un om pe care nu il iubeste 100% (poate il iubeste, totusi), in timp ce se gandeste cum ar fi fost cu un altul…
    dupa romantioasa si idealista mea parere, ar trebui sa te casatoresti doar cu un om pe care il iubesti mai presus de oricine si orice si fara de care nu iti poti imagina viata si care, in inima si mintea ta, nu lasa loc de „cum ar fi fost cu X”

  5. eulliric Says:

    :( atat… :(

  6. Alin Iventa Says:

    Exact ce-ai spus tu, am vrut sa spun si eu prin „offline” :-)

  7. Dioscoride Says:

    Sunt multe motive pentru care te casatoresti cu cineva… se pare ca pentru unii dragostea e ultimul dintre ele… Cum ar fi fost daca? La final cred ca asta doare cel mai tare.


  8. @dioscorde: e suficient timp sa te intrebi o viata intreaga „cum ar fi fost daca”, o sa ai ocazia sa ‘repari’ lucrurile dupa ce mori … ah stai … nope, n-o sa mai ai :)

  9. Dioscoride Says:

    Nope… n-o mai ai… Viata este singurul loc unde-ti permiti astfel de momente… unde poti sa vezi cum ESTE daca…
    Daca nici acum n-o faci poate ca ai murit candva si nu-ti aduci aminte.


  10. Pai… e alegerea fiecaruia nu? O viata plina de regrete si frustrari sau …

  11. Dioscoride Says:

    Da… dar din pacate de unele alegeri depind si altii, care au ales diferit…

  12. briza Says:

    asa e… din pacate, de multe ori, iau altii deciziile in locul nostru si, de la fel de multe ori, exista o persoana care nici nu banuieste ca a fost vorba despre luat o decizie (in cazul de fata, viitorul sot)


  13. @dioscoride: daca altii aleg diferit, e cazul sa alegem si noi diferit, pentru ca altfel n-am face decat sa pierdem timpul :) nu poti stoarce apa din piatra

    @briza: viitorul sot poate doar sa fie „asa cum ar trebui sa fie” pentru „ea” ca in timp, ea sa nu mai aiba ganduri de genul „cum ar fi fost daca”.

  14. briza Says:

    da, J.D., dar, daca viitorul sot ar sti ce ganduri ii trec acum prin cap alesei sale si ce discutii poarta ea, poate ca n-ar mai fi o nunta… corect ar fi ca el sa aiba toate informatiile, sa stie exact ce framantari are logodnica lui… daca ar iubi-o cu adevarat, probabil ca ar trece peste ele, dar mi s-ar parea important sa afle (de la ea, evident)
    poate ca el (viitorul sot) e mai linistit ca nu stie, dar relatia lor nu e chiar cea mai apropiata din lume, altfel, ea i-ar fi spus.

  15. J.D. Says:

    Corect. Dar ea se casatoreste … doar asa … si atat :) altfel i-ar spune.


Lasă un răspuns

