tears and rain

12 Iulie 2009

-Ce ploua afara…
-Ma intreb cum ar fi sa plangi pe o asemenea vreme…
-Ar fi nasol, cum sa fie? Lacrimile tale nici nu s-ar auzi de picaturile de afara, nu ti-ar lua nimeni in seama suferinta, comparativ cu furia naturii… Pe scurt: plansul intr-o asemenea noapte ar fi inutil.
-Eu, in locul tau, nu mi-as face griji in privinta plansului, pe orice fel de vreme.
-De ce?
-Pentru ca nu-mi pot inchipui ce motiv de plans ar putea avea o persoana atat de superficiala si insensibila ca tine.

„How I wish I…”

6 răspunsuri to “tears and rain”

  1. J.D. Says:

    How you wish you …. ? :)

  2. briza Says:

    „How I wish I could surrender my soul;
    Shed the clothes that become my skin;
    See the liar that burns within my needing…
    How I wish I’d chosen darkness from cold.
    How I wish I had screamed out loud,
    Instead I’ve found no meaning…

    (…)

    How I wish I could walk through the doors of my mind,
    Hold memory close at hand,
    Help me understand the years…
    How I wish I could choose between Heaven and Hell.
    How I wish I would save my soul,
    I’m so cold from fear… ”
    (James Blunt)

  3. done8989 Says:

    am citit o chestie undeva … poate aici .. era ceva in genu:

    – Ce ploua afara !
    – Da ? Si eu care credeam ca plang ..

  4. briza Says:

    da, Dan, sunt fericita sa spun ca aici ai citit <:-p
    si originalul era asa:

    "-Ce faci, de ce stai in ploaie?
    -N-am observat ca ploua, am crezut ca plang si d-asta e ud pe jos."

  5. done8989 Says:

    îmi cer scuze că am deformat originalul :”>

  6. briza Says:

    stai linistit, Dane, nimic nu-mi poate stirbi bucuria faptului ca, in sfarsit, pomenesti pe blog-ul meu despre ceva ce ai citit chiar aici… :->
    you made my day 8->


Lasă un răspuns

