le 14 juillet

14 Iulie 2009

Ma doare capul… Totusi, zambesc… Si mai stau cinci minute inainte sa ma duc la culcare…
Astazi e Ziua Frantei (nu multa lume stie, pentru si mai putina lume conteaza asta). Nici pentru mine n-ar fi contat daca n-as fi citit acum o saptamana pe un forum pentru parinti si copii despre ideea zilelor tematice (eh, ce cautam eu pe un astfel de forum e prea putin important pentru a preciza ;)) ).
Asa ca… azi o sa am o zi tematica: o sa mananc bagheta, poate si niste croissante, categoric o felie de foret noir, o sa ascult muzica frantuzeasca (In-Grid, Patricia Kaas, cateva cantece ale lui Celine Dion, plus melodia „Et si tu n’existais pas„, toate variantele disponibile) si o sa ma uit la „Ensemble, c’est tout” (film pe care l-am pastrat pentru o zi speciala :) ). O sa ma imbrac in rosu, alb si albastru si o sa stalcesc cuvintele de la „Frère Jacques” (ca alt cantec in franceza nu stiu :”>, dar, poate, o sa reusesc sa-l invat pe asta, cel mai frumos cantec in franceza pe care l-am auzit vreodata).

Intre timp, am gasit un poem foarte frumos in franceza pe blog-ul lui Dan:

„La maîtresse demande a Toto:
-Conjugue-moi le verbe aimer a tous les temps!
-J’aime la pluie, j’aime le soleil, j’aime la neige, j’aime le vent …”

(Dan, scuze ca am pus poemul asta fara sa iti cer voie, daca te deranjeaza, il sterg; ti-as fi cerut voie, dar e destul de tarziu si tu nu esti online, asa ca… :-s sorry!)

Ah, da, scrisesem si eu un poem in franceza, mai demult, despre niste ochi verzi :) , dar nu mai stiu unde l-am notat si nu il reproduc din memorie pentru ca…

E tarziu…

Happy French… whatever :)) (kiss? ;;) )

5 răspunsuri to “le 14 juillet”

  1. furnicae Says:

    vizionare placuta! :)

  2. briza Says:

    nu mi-a placut filmul :(

  3. J.D. Says:

    Ma cherie … tu vrei sa-ti french kiss-ui toti cititorii? :-)

  4. briza Says:

    free french kisses :)) n-ai cu cine, domne’, n-ai cu cine #-o

  5. done8989 Says:

    N-are nimic briza .. oricum nu era compus de mine.


Lasă un răspuns

