jumatatea mea

19 Iulie 2009

O sa mor pe jumatate si cealalta jumatate a mea o sa ti-o trimit tie, sa ai ce sa iubesti in lipsa mea…

11 răspunsuri to “jumatatea mea”

  1. edmondo Says:

    …innuendo…fair enough…for him. :))

  2. briza Says:

    sa stii ca l-am intrebat pe Google si mi-a tradus ce-ai zis ;))

  3. edmondo Says:

    :))) per la meta ancora viva io un pensierino ce lo farei… :)))

    …adesso cosa dice Google? :)))

  4. briza Says:

    Google intreaba ce cadou ;))

  5. edmondo Says:

    ceea ce Google nu spune e ca ‘fare un pensierino’ este…mmm…si atunci cand vezi o fata frumoasa si-ti trece prin minte …un…mic gand(pensierino su di lei)…mamma mia…edmondo vai a dormire…

  6. briza Says:

    moi aussi (:|

    buona notte to you too! :))

  7. Dreaq667 Says:

    Ce rautate degajata :)
    Blogul nu e rupt din versurile lui „Taxi”?

  8. edmondo Says:

    Recitind ceea ce am scris mai sus, mi-am dat seama ca
    beer+beer+beer= dizzy+umor…norvegian.
    Shame on me. Never drink and drive!
    Respect, Briza! Pentru mine fost o saptamana deosebita. Acum a venit vremea sa las scena libera (for a while!).
    Pace tie_pace tuturor_

  9. briza Says:

    ba da, Dreaqule, post-ul asta e, relativ, inspirat de melodia omonima a celor de la Taxi

    Edmondo, ne parasesti asa repede? :(
    noi ce muzica mai ascultam in lipsa ta si cum mai invatam noi limbi straine? :((

  10. edmondo Says:

    Google a vrut un cadeaux, iata un…farewell gift…

  11. Spawn Says:

    Oricum posul cere explicatii …


Lasă un răspuns

