…the spiders all in tune…

21 Iulie 2009

spider

Nu e roua, nu sunt nici macar picaturi de ploaie… Sunt lacrimi. Paianjenul isi digera victima.
***
Nu ma invinui, pentru ca nu stii prin cate am trecut;
nu ma compatimi, pentru ca nu stii ce am gandit;
nu ma intreba nimic, pentru ca n-ai vrea sa stii.
***
Mi-ai parut frumos si as fi dat orice sa te pot iubi, mi-as fi dat si sufletul pentru asta. Prea tarziu am aflat ca nu poti iubi doar un trup, deja il vandusem pe al meu, in schimbul formei in care iti apar acum. Dumnezeul meu mi-a pus o cruce rosie pe spate si mi-a zambit malitios. Probabil stia ce urmeaza.
Undeva intre intentii si vise, realitatea ne-a lovit pe amandoi – pe tine la propriu. Poate ca n-a fost vina ta, dar pactul era facut, soarta noastra era pecetluita.
De atunci, m-am intrebat de cateva ori daca regret, dar nu am avut niciodata curaj sa imi raspund la aceasta intrebare, asa ca am evitat sa ma mai gandesc la asta.
In schimb, am ajuns sa te visez cum imi ceri ajutorul, cum te scuturi de picaturi, cum razi… Azi m-am hotarat sa-mi astern gandurile in speranta ca iti vei gasi pacea… Si, odata cu tine, ca o voi gasi si eu…

11 răspunsuri to “…the spiders all in tune…”

  1. briza Says:

    HEXplicatie ( ;)) ): de vreo doua zile ma tot gandesc sa scriu ceva despre paienjeni, cu atat mai mult cu cat ascult „Spiders” de la SOAD (poate cineva a recunoscut ca de acolo e imprumutat titlul); nu ma asteptam sa iasa ceva atat de sumbru, dar cred ca la realizare au contribuit mult atat ora la care am scris, cat si starea mea generala…
    simteam nevoia sa explic ca e 90% fantezie ca sa nu-si faca cineva o parere gresita…
    acel 10% e bine ascuns, asa ca… don’t look too deep ;))

  2. edmondo Says:

    …hmmm…delicious…said the nasty bug… :))

  3. briza Says:

    gata, Edmondo, te-ai intors?
    dar broscoiul tau unde a ramas? :-s

  4. edmondo Says:

    gata, am plecat.scuze tuturor de deranj.

  5. briza Says:

    deranj? ce deranj? n-am primit nicio reclamatie ca ai fi deranjat pe cineva, doar eram ingrijorata pentru broscoi :-s

  6. Nevermore Says:

    Teoretic, am o singura intrebare. Ale cui sunt lacrimile? Ale victimei, ale devoratorului sau ale cerului? Sau sunt amestecate, ale tuturor? :)

  7. briza Says:

    „devoratorul” (cum ii zici tu) stie sigur ca sunt ale lui, n-are de unde sa stie daca sunt si ale victimei (pentru ca el, „devoratorul”, e orbit de sentimente)… si, nu in ultimul rand, e posibil sa fie si ale cerului, desi putin probabil…
    sper ca asta iti raspunde la intrebare :)

  8. Nevermore Says:

    „Devoratorul” trebuie sa stie ca lacrimile lui sunt mai amare decat cele ale victimei. Doua gusturi, doua arome diferite. Iar lacrimile cerului cred ca au gust albastru. cred… Si cred ca si intrebarea si-a gasit oarecum raspunsul. Daca nu, o sa tes eu o lamurire personala :)

  9. briza Says:

    ma bucur ca te-am putut lamuri, cat de cat
    si iti multumesc pentru ponturi :)

  10. Alin Iventa Says:

    As putea spune ca aparentele inseala (de cele mai multe ori). Transformarile, fie ele interiorizate sau expuse intr-un mod direct, sunt subiective. Problema e ca, atunci cand le constientizam, avem tendinta de a le raporta (mai mereu) la trecut. De aici si „Mi-ai parut frumos si as fi dat orice sa te pot iubi”. E un trecut (inca) prezent ce spui tu aici.

    Pe de alta parte, construiesti personajul principal (paianjenul) intr-o antiteza pe cat de nefireasca, pe atat de surprinzatoare: isi „devoreaza” prada, dar o face plangand. Iarasi, constient. Dar de data aceasta intr-un trecut viitor (sau unul care se vrea asa). De aici si „Azi m-am hotarat sa-mi astern gandurile in speranta ca iti vei gasi pacea… Si, odata cu tine, ca o voi gasi si eu…”

    As intreba, dar raspunsul e prea evident.

  11. briza Says:

    errr… now I’m confused and I wrote it… :-s


Lasă un răspuns

