ies

25 Iulie 2009

„Life’s not fair!” (spus cu accent britanic… de fapt, oftat printre buzele aproape stranse… tot cu accent britanic… )
Ma conving zi de zi ca asa se intampla in jurul meu…
Si tot zi de zi aud si un „get used to it”, fara niciun accent, fara nicio inflexiune a vocii… Probabil, cand te obisnuiesti ca lucrurile sa nu fie corecte, te transformi in robot.
Eu nu-mi mai simt de ceva vreme inima, dar imi place sa cred ca nu voi capitula atat de usor…
Recunosc ca nu am intotdeauna dreptate si ca plang usor, dar asta nu inseamna ca merit sa plang zi de zi, nu?
Nu? :((

10 răspunsuri to “ies”

  1. Viorel Says:

    Hmm, mi se pare mie sau și tu ai aceeași stare ca și mine ?

  2. briza Says:

    avand in vedere ca situatiile noastre sunt diferite, probabil ca si starile difera, desi pot parea asemanatoare…
    principala diferenta este ca eu nu pot controla ce mi se intampla, pe cand tu poti

  3. Viorel Says:

    Daca sunt situații pe care nu le poți controla și care nu depind de tine , înseamna ca trebuie sa le accepți asa cum sunt, nu ?

  4. briza Says:

    asta ar insemna sa ma obisnuisc ca „asa e viata” si ai vazut parerea mea despre asta.
    trebuie sa am rabdare si incredere ca timpul le va rezolva, dar, pana atunci, viata mea nu va fi deloc usoara…

  5. Viorel Says:

    Da…deoarece nu știu despre ce este vorba, nu ma pot pronunța eu. Tu știi cel mai bine ce ai de făcut, iar eu iți urez succes :)

  6. briza Says:

    multumesc :)

  7. Viorel Says:

    you’re welcome :)

  8. Spawn Says:

    Atata timp cat stii ca ai unele chestii din trecut pe care va trebui sa le indrepti, nu vei putea fugi fara sa te infrunti cu ele draga Briza! Dupa cum mi-ai demonstrat-o si mie … prezentul este in concordanta cu trecutul si se bazeaza in mare parte pe el. Daca repari ce este stricat in trecut nu vei mai avea de ce sa iti faci griji pentru viitor. (Daca stergi si comentariul asta musc din tine >:) )

  9. briza Says:

    nu stiam ca iti sunt draga :)
    iti multumesc pentru cuvintele blande… cat despre a indrepta trecutul… in situatia care m-a impins sa scriu acest post nu este vina mea decat din neatentie, din neacordarea timpului pentru a studia terenul, de a analiza situatia… nu am cum sa repar asta…

    PS: ti-am sters comentariul trecut pentru ca asa mi-ai zis tu :-s

  10. nyymm Says:

    Am simtit fiecare dintre noi cel putin o data in viata(cred) ca….daca joci intotdeauna cinstit ai sanse mari sa pierzi…in fine …eu’s mai pesimista de fel…. poate nu e chiar asa…cel putin asa s-a intamplat la mine.. bafta tie ! :)…si sper ca ai scapat de starea asta.. :)


Lasă un răspuns

