our time

28 Iulie 2009

Inchide-mi ochii cu un sarut, ultimul lucru pe care sa-l vad sa fie faptura ta, aplecandu-se spre mine…
Impreuneaza-ti degetele cu ale mele si aseaza-mi-le pe piept, jumatate apasare, jumatate mangaiere…
Adu si o lumanare, indragostitii au nevoie sa stie ca sentimentele lor sunt puternice si fierbinti ca focul…
Si-atat. Pleaca. Voi gasi eu drumul spre tine cand va veni timpul nostru…

5 răspunsuri to “our time”

  1. Gand_licitat Says:

    ufff, ca m-ai impins spre visare….
    imi place ultima idee… voi gasi eu drumul spre tine cand va veni timpul nostru…. permite-mi sa preiau ideea… si sa scriu ceva pe blogul meu ;)

  2. briza Says:

    be my guest :)

  3. Gand_licitat Says:

    gata, am scris :P

  4. mihaelafilip Says:

    am tot citit pe blogul tau.. esti extraordinara.. si n-am gasit nicaieri o rubrica de contact.. am sa pun link catre blogul tau in blogroll.. daca te deranjeaza , te rog sa-mi spui. voiam sa-ti cer acordul.. dar nu vreau sa pierd adresa ta :P pupici cu lipici

  5. briza Says:

    multumesc, Mihaela :) stai linistita, nu are de ce sa ma deranjeze :p


Lasă un răspuns

