o leapsa… tehnica

29 Iulie 2009

Am primit de la joujou cea mai dificila leapsa (de pana acum, cel putin ;)) ).

“Tema lepşei: setări pe care le-am făcut, care ne enervează şi pe care nu le mai putem desface.”

1. Obiectul tău cel mai dependent de setări? Hmm… calculatorul (cred :-s )

2. Setarea cea mai uşoară pe care ai facut-o unui dispozitiv? Setarea orei pe calculator :p

3. Dar cea mai grea? Nu mai stiu… oricum, mai mult ca sigur, a fost din greseala :))

4. Care este lucrul care ţi-ai dori cel mai mult să aibă posibilitatea de a fi setat şi în ce mod? Soarele – sa-i pot regla ora de apus/rasarit si intensitatea stralucirii; ar fi ceva, nu? ;))

5. Dacă ai putea să schimbi o setare, care ar fi aceea? Mi-as modifica tema din XP, dar, avand in vedere ca nu am niciuna care sa-mi placa si ca nu am rabdare sa creez una, o las pe cea clasica.

6. Care lucru n-ar trebui să aibă setări modificabile – ar trebui să fie aşa cum l-a făcut fabricantul său? Daca ar fi dupa mine, totul ar trebui personalizat, deci…

7. Ce ţi-ai dori să poţi seta la tine şi de ce nu o faci? Sa ma pot trezi dimineata :)) Dar asta ar presupune sa ma culc devreme sau sa dorm la pranz, asa ca… ma descurc si asa ;))

8. Ai fi în stare să-ţi pui în pericol viaţa pentru a schimba setarea unui dispozitiv şi dacă da, pentru care? Been there, done that :)) Dar nu dau amanunte :p >:)

3 răspunsuri to “o leapsa… tehnica”

  1. Gand_licitat Says:

    hi hi… sa stii ca si mie mi s-a parut grea. dar… interesanta :)

  2. briza Says:

    oh, da, m-a facut sa las visarea deoparte pentru ceva timp si sa ma gandesc la lucruri mai pamantene… ;))

  3. Gand_licitat Says:

    si…. nu e rau, nu?
    cateodata avem nevoie si de… o mica deconectare :D


Lasă un răspuns

