noi vs. marea

31 Iulie 2009

Voiam sa scriu despre mare vs. munte, sa prezint dilema unui cuplu, dar, intre timp, am aflat ca el n-a mai fost la mare de 8 ani ( :| ), iar ea de 10 ( :| :| :| ), asa ca nu merita apasarea de taste…
Alt cuplu pe care il cunosc e pe cale sa se desparta din cauza marii. De ce? Inainte sa se cunoasca, si-au facut amandoi rezervare la mare, in saptamani diferite. Nu au putut anula, asa ca pleaca pe rand. Saptamana asta a plecat ea, saptamana viitoare pleaca el. :| De ce-o sa se desparta? Pentru ca in doua saptamani iti trec prin cap multe idei… Mai ales cand esti la mare…
Dar marea poate sa si uneasca un cuplu… De ce? Pentru ca nu exista nimic mai romantic decat un rasarit de soare pe plaja (asa mi s-a spus), iar sarutul devine magic in caldura bratelor si sub spectacolul de lumini…
Si iar incep sa visez :-< Si nu-i bine :-<

6 răspunsuri to “noi vs. marea”

  1. Spawn Says:

    lasa ca mi-a venit mie o idee :)

  2. briza Says:

    mai ai de asteptat :))
    si eu la fel :-<

  3. Nevermore Says:

    give me the mountain anytime :P. Impotriva marii castigam oricum, suntem mai adanci. Vise placute.

  4. briza Says:

    de obicei (dintre cunoscutii mei), baietii prefera muntele si fetele marea…
    suntem mai adanci decat marea? :) frumos…
    vise placute si tie!

  5. Nevermore Says:

    Multam fain. E placut sa ai vise… placute :)

  6. Bruneta Dulce Says:

    …poate desparti un cuplu..dar poate face altu’… ;)
    degeaba se’ntampla toate astea…
    toti am visat…o noapte la malul marii alaturi de persoana iubita…invaluiti in nisip…privind rasaritul soarelui si .. printre saruturi sa mai vezi k…o raza de soare tocmai apare..
    e frumos.. :x dar…nu toti au placerea asta…eu am gustat’o din plin…e prea romantic :X


Lasă un răspuns

