time, time, time again…

1 August 2009

Am mai fost pe aici, imi vad urmele pe pamantul devenit tare… Cand am trecut eu prima data, era noroi…
Nu credeam ca voi ajunge iar la intersectia asta… Am mers pe fiecare drum in parte si am ajuns tot aici… Si nu stiu incotro s-o mai apuc… Poate ar trebui sa ma resemnez si sa raman pe loc… Poate ar trebui sa merg mai incet – in definitiv, Pamantul e rotund…
Deocamdata, oftez… M-am asezat in iarba si astept un cer mai senin sau un gand mai luminos… Dar, mai mult decat orice, astept sa treaca timpul… O sa mai treaca o luna… Apoi, poate, inca una… Si abia apoi o sa inceapa sa vina cate o zi, nu sa treaca o luna…

4 răspunsuri to “time, time, time again…”

  1. Paul Gabor Says:

    Chiar daca ramai pe loc o vreme, priveste cu atentie in jur…

  2. briza Says:

    stiu tot ce e in jurul meu… m-as putea invarti cu ochii inchisi pe aici, fara sa ma lovesc de nimic…
    am scotocit cred ca in toate scorburile…
    noutatea, in cazul meu, nu poate veni decat din exterior, doar ca sunt prinsa intr-un cerc…
    si locul asta, in loc sa-mi fie drag, pentru ca il cunosc atat de bine, in loc sa-mi fie ca o casa, imi e mai antipatic cu fiecare amanunt descoperit vreodata…
    :-<

  3. sushi Says:

    In cercul care esti construieste un patrat, nu mai rataci pe drumuri … asteapta drumul sa te gaseasca

  4. Spawn Says:

    Lasa ma ca o sa ti se para mai frumoasa acum intersectia. Vezi sa nu uiti sa pui la loc semnele de circulatie ca s-ar putea sa te ciomageasca nenea politaiu` … if you know what I mean >:)


Lasă un răspuns

