followed by the green..

2 August 2009

Verdele ma urmareste peste tot :))
Ma gandeam la piatra mea preferata, dar nu mai tineam minte denumirea ei, asa ca am cautat o poza facuta mai demult la Antipa: AVENTURIN, o piatra de culoare bruna, cu sclipiri minunate.
Dau search pe net si ce gasesc in dreptul acestei denumiri: ~93% pietre verzi, mate :))

PS- uite:
aventurin

vs. ce zice Google

10 răspunsuri to “followed by the green..”

  1. ANna Says:

    Chiar e frumoasa piatra.
    Vreau si eu o piatra preferataaaa :D:D

  2. Dan>>>>>>>>Dan Says:

    interesant

  3. briza Says:

    da, sclipeste :))
    8->

  4. Spawn Says:

    Normal … gandire feminina. Mi-as alege si eu piatra preferata … aia care iti sparge geamul =))

  5. briza Says:

    damn, Spawn, n-as fi crezut ca aia ar fi piatra ta preferata…
    as fi zis ca o piatra de la rinichi iti e mai pe plac :))

  6. Spawn Says:

    Nu am avut „noroc” de una inca. Dar lasa ca o sa imi faci tu perii albi si o sa imi creasca una pe baza de stres :))

  7. briza Says:

    nu-i nimic, se duce cu bere :)

  8. Spawn Says:

    Zici tu … daca s-ar duce cu bere, probabil acolo m-ai gasi in fiecare zi :)

  9. meand Says:

    Duminica am fost la Muzeul meu preferat- de Geologie- a fost o expozitie de pietre cu vanzare. Desi ametistul este preferatul meu, mi-am cumparat si un aventurin- de culoare verde( un verde superb). Fiecare piatra/ culoare are fascinatia ei- nu fii dezamagita ca aventurinul predomina in nuante de verde!

  10. briza Says:

    ce frumos 8->


Lasă un răspuns

