empty

5 August 2009

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata a fost o cutie goala. …o cutie impachetata cu grija, intr-o hartie stralucitoare, cu o panglica colorata si ondulata… Era o cutie nici mare, nici mica, de dimensiuni ce ar fi putut ascunde orice… Imi batea inima cand ma uitam la ea si ma gandeam ce s-ar fi putut afla inauntru. Intamplator, inauntru nu se afla nimic.
Cutia fusese aleasa special pentru mine, imbracata in culorile mele preferate – ce dar mai frumos mi-as fi putut dori vreodata?
Totusi, cutia era goala… Chiar daca as spune ca era plina de grija, de sentimente, de emotii, sau de orice alta imaginatie imateriala, realitatea este ca acea cutie imi fusese data goala – acelui „cineva” nu-i pasase pana la capat… Poate culorile fusesera intamplatoare, poate cadoul in sine fusese uitat acasa, poate nu era nimic din ce-mi imaginam eu ca este…
Stiu doar ca acea cutie goala a fost cel mai frumos cadou primit vreodata.

5 răspunsuri to “empty”

  1. somerio Says:

    foarte interesant… nu m-am gandit niciodata la asta. Putem filozofa o saptamana pe subiectul asta. Ti se daruieste o cutie superba… arzi de nerabdare s-o deschizi… desi felul in care arata p-afara ar putea fi un cadou suficient… o deschizi si pentru o secunda ai senzatia de dezamagire… nu ?

  2. briza Says:

    e posibil sa fii cel putin la fel de dezamagit chiar daca s-ar afla ceva in cutie…

  3. Alex`andra Says:

    maa, gata! sus paharele cu optimism si hai sa dam „groapa” :D
    cutia era goala pentru ca ardea ne nerabdare sa intre in posesia ta si sa o umpli tu cu toate chestiile / cu precadere amintirile / tale faine din viata asta :D
    mie`mi place varianta mea, tie :) ?!

  4. briza Says:

    :)) mersi, Alex, dar asta deja era un post plin de optimism =))

  5. Lorena Says:

    Ti-a placut atat de mult acea cuie pentru ca ti-a fost daruita din suflet … poate ca acea persoana nu si-a dat seama ca nu se daruieste o cutie goala … poate el asa a crezut ca trebuie … Nu multi barbati sunt atenti la daruri … nu au talentul de a oferi un cadou potivit …


Lasă un răspuns

