never more

7 August 2009

Cand am atins-o, toate povestile au disparut… Inca imi mai rasuna in ganduri si in suflet: „dreams are made winding through my head…”, inca ma mai minteam ca unduirea parului ei ar sta la granita dintre vis si realitate cand am atins-o… Pielea ei alba s-a racit sub atingerea mainii mele, degetele ei lungi mi-au coborat in palma si s-au inclestat de carnea mea… Unghiile ei au devenit brusc lungi si dureroase…
Trezirea mea s-a produs chiar acolo, cu buzele cascate de uimire si palma inca rece… Stiam ca senzatia nu va dura mult si ca vor reveni caldura si povestile, asa ca am decis chiar atunci si chiar acolo ca fericirea e doar o iluzie, asa ca m-am uitat adanc in ochii ei si m-am aruncat in golul lor…

8 răspunsuri to “never more”

  1. Lorena Says:

    Fericirea nu este o iluzie … nu este eterma, dar avem atat de multe momente de fericire in viata …

  2. Nevermore Says:

    Clipa nu este iluzie. Nu e vorba numai de fericire. „Carpe diem” nu e niciodata iluzie.

  3. briza Says:

    ma refeream la „iluzie” cu sensul de fantezie… personajul principal isi imagina ca fata este intr-un anumit fel, ca atingerea ei ii va produce o anume senzatie si, cand asteptarile lui s-au dovedit a fi nefondate, realitatea l-a dezamagit atat de tare, incat a decis ca nu vrea sa traiasca in ea…

  4. Spawn Says:

    Timpul e sac fara fund draga briza …

  5. briza Says:

    eh, „draga” Spawn, din pacate, viata oamenilor nu e tot un astfel de sac…

  6. Spawn Says:

    Timpul se calculeaza in functie de viata unei persoane, draga Briza!

  7. briza Says:

    dar, avand in vedere ca nimeni nu poate sti dinainte cat mai are de trait, asta inseamna ca se calculeaza DUPA moarte…
    „si cu asta ce-am facut?”

  8. Spawn Says:

    Atunci grabeste-te … ca viata nu te asteapta :)


Lasă un răspuns

