:-t (time out)

7 August 2009

In noaptea asta am trait apogeul gandurilor si al intrebarilor… Mult dupa miezul noptii, am rememorat momente si intamplari de mult apuse, am retrait senzatii, unele, la aceeasi intensitate, altele, mult estompate de trecerea timpului… Mi-am pus intrebari si am aflat raspunsuri pe care, ulterior, mi-am dat seama ca nu voiam sa le stiu… Poate cel mai important lucru a fost ca mi-am reamintit si reconsolidat in minte si in inima dorintele si asteptarile mele de la viata, motivul pentru care am facut, de-a lungul timpului, atatea lucruri care au fost contestate si privite dezaprobator de catre ceilalti… Traiesc printre oameni care nu ma inteleg si cu care nu impartasesc aceeasi conceptie de viata si acest lucru a inceput sa mi se para atat de firesc, incat, atunci cand cineva mi-a zis „ai dreptate”, am fost atat de surprinsa, incat am inceput imediat sa ma intreb daca acea persoana e sincera sau daca, nu cumva, incerca sa fie politicoasa si sa ma incurajeze. Urate ganduri din partea mea, recunosc, dar e o reactie normala, avand in vedere genul de persoane cu care am avut cel mai mult de-a face.
Si… aproape mi-am terminat sandvisul, asa ca o sa trec direct la concluzie: I so need a break…
Asa ca, oficial, salubrizare.wordpress.com intra in VACANTA <:-p. Ce inseamna asta? Inseamna ca, cel mai probabil, nu vor mai exista postari noi in urmatoarele X zile (decat daca o sa am vreo idee atat de insistenta, incat o voi tasta doar ca sa-mi recapat linistea :)) ). Insa, voi raspunde la comentarii (daca vor exista ;)) ) si voi citi in continuare postarile cunoscutilor (din blogroll si nu numai). :)
As for me, o sa-mi consum toate picaturile de energie pentru a-mi implini cea mai mare dorinta si sa primesc, in sfarsit, cuvintele linistitoare dupa care tanjesc de atata vreme, iar in momentele de epuizare, voi lupta din rasputeri sa nu intreb: "are we there yet?"…

13 răspunsuri to “:-t (time out)”

  1. Alin Iventa Says:

    Eu vreau sa stiu care e cea mai mare dorinta pe care doresti sa ti-o implinesti / s-o vezi implinita? :-)

  2. Alin Iventa Says:

    aaah. si nu intra in vacanta! :D

  3. briza Says:

    :)
    nu pot sa spun care e acea dorinta, ca n-as mai avea nicio sansa sa se implineasca :)) da, stiu, e doar o superstitie stupida, dar, in disperarea mea, imi iau chiar si masuri de siguranta stupide ;)) totusi, nu e greu de ghicit ca e o dorinta legata de dragoste 8->

    blogu’ tre’ sa intre in vacanta, altfel, chiar as scrie aici despre toate lucrurile la care ma gandesc de ceva vreme si asta, cu siguranta, ar rani cateva persoane si nici nu cred ca ar ajuta pe cineva…

    asa ca cel mai bine pentru toata lumea este ca eu sa imi iau timpul necesar pentru a-mi alunga norisorii negri si a lasa lumina soarelui sa-mi coloreze pielea si gandurile in culori mai vesele… preferabil, roz :))

  4. Nevermore Says:

    Ţi-s ochii ca o seară cu ploaie şi cu lună.
    O veştedă lumină răzbate de sub pleoape.
    Ţi-s umezi ochii, doamnă, de plîns atît de-aproape:
    Ci bună dimineaţa să-ţi spun? sau noapte bună?

  5. briza Says:

    Căci nu e dimineaţă, precum nici noapte nu e…
    Tristeţea-n trup se zbate. Surîsul dispărut
    Ne-a-întunecat sărutul. E aerul mai mut
    Şi între noi tăcerea ca şarpele se suie.

  6. furnicae Says:

    may your biggest wish come true :)
    eu voi verifica zilnic daca te-ai intors.

  7. Spawn Says:

    uite ce te iubeste pe tine lumea! si mai ziceai de mine … cred ca s-au cam schimbat rolurile …

  8. briza Says:

    oh, da, Spawn, ma iubeste lumea, e moarta „dupe” mine =)) si, chiar daca ar fi asa, degeaba, tu nu vezi ca fix _ _ _ _ nu da niciun semn ca i-ar pasa? :-<

  9. briza Says:

    (new post teaser): cine ar putea iubi un robinet defect, un ceas si o inima?

  10. Oli Says:

    Oare n-ar trebui sa fi si tu mai receptiva la ceea ce vor sa-ti transmita altii, inainte ca tu sa astepti de la ei sa te inteleaga?

  11. briza Says:

    hmm… asta ai avut tu de transmis? interesant…

  12. Spawn Says:

    oli … cand pui acolo cuvinte cen „receptiv” te rog fa si o referire cu un link de pe dexonline sa priceapa unii despre e vorba :)

  13. Spawn Says:

    Briza spunea:
    (new post teaser): cine ar putea iubi un robinet defect, un ceas si o inima?

    Reactii: Lupul fara lumina lunei?


Lasă un răspuns

