„dedication for the nation” =)) sau: „cineva e bine dispus… nu eu :p „

17 August 2009

pentru ca am un fan disperat care nu poate sa doarma ca nu am mai postat eu nimic de ceva vreme si pentru ca il doare degetul de cat a apasat pe F5 in timp ce ma streseaza pe mess la 4 dimineata „ca cand mai scrii ceva”, (KIDDING :p) POST BONUS (adica inainte de cel promis, cu robinetul, ceasul si inima – pentru acesta nu am sau nu vreau sa am inca starea necesara):

090820093067-001

„Hello? What do you want me to say?” – asa suna testul de sunet de la un joc vechi… Cuvintele astea mi-au placut atat de tare, incat le-am retinut si imi amintesc perfect si vocea din difuzoare, desi de atunci au trecut aproape zece ani…
Asa ca: „Hello? What do you want me to say?” Vrei sa iti zic ca sunt fericita/trista? De ce as fi fericita sau trista? Am mai mult ca unii, dar mult mai putin ca altii… Si, in plus, cred ca am si aspiratii medii…
Unii oameni se iubesc asa de mult, ca eu inghit in sec si ma intreb: „hey, chiar crezi ca se poate? crezi ca ei nu se cearta niciodata, nu se supara si nu se plictisesc? si chiar o sa mai fie impreuna la anu’, cand zic ei ca se casatoresc?”…
Altii sufera atat de tare si sunt atat de deznadajduiti, ca mi se inroseste varful nasului si incepe sa ma irite vaietul lor…
Ce-i prea mult strica, ridica semne de intrebare, nu pare autentic… La fel ca fraza asta… Si-mi amintesc de acel „eu le-am zis o cifra modica, daca le ziceam adevarul, nu m-ar fi crezut, ar fi zis ca ma laud”.
Poate nefericirea sta in a-ti da seama ca nu esti nici cel mai, nici cel mai putin… Poate fericirea inseamna sa realizezi ca nu conteaza pe ce loc te situezi, ca povestea ta, personalitatea ta e unica si ca asta e tot ce conteaza…
Cine stie…
Eu stiu doar ca saruturile au gust mai bun pe malul marii…

Si pentru fanul meu numaru’ unu :)) : noapte buna, sa ma visezi! ;;)

4 răspunsuri to “„dedication for the nation” =)) sau: „cineva e bine dispus… nu eu :p „”

  1. Spawn Says:

    O realitate ce poate sa para ca un vis cateodata … si totusi …
    „Povestea merge mai departe,
    Ca vantul din Vama Veche …”

  2. Spawn Says:

    Noapte buna si tie … te voi visa tinand soarele in mana!

  3. Rhenus Says:

    Chiar crezi ca fericirea inseamna doar atat?

  4. briza Says:

    poate…
    sau, cel mai probabil, acesta e doar un secret pe care il stiu doar cei fericiti…
    poate…


Lasă un răspuns

