le valve, l’horloge et le cœur

18 August 2009

Furie… Verde sau rosie? Sau verde cu rosu? E ca o lupta a culorilor, a sentimentelor, a noasta… o lupta din care ma refugiez pe unde pot, prin scari de bloc, bai si balcoane…
Asa se face ca acum cateva zile am ajuns sa-mi plang visele pe gresia rece a unei bai… Gresia era rece, furia mea era fierbinte, lacrimile aproape ca se evaporau la contactul cu suprafata dura…
Eu plangeam, ridicam privirea doar cat sa vad ca becul lumina intermitent, semn ca era cineva si de partea cealalta a usii si tinea sa isi faca semnalata prezenta… Ma intrebam daca intermitentele contin un mesaj codat in morse, dar eu n-am reusit niciodata sa invat acest limbaj, asa ca am plans in continuare…
Brusc, am avut senzatia ca mai plange cineva in acelasi timp cu mine, asa ca mi-am tinut respiratia si am ascultat: pic! pic! pic! robinetul defect plangea si el… in paralel cu mine… in acelasi ritm, cu aceeasi intensitate… Iti da de gandit cand constati ca ai atatea in comun cu un robinet defect…
Apoi, mi s-a parut ca mai aud un sunet, mi-am incordat si mai tare simturile si am ascultat iar: tic-tic! tac-tac! tic-tic! ceasul de pe hol si… inima mea… batand la unison… cu aceeasi regularitate, cu aceeasi constiinciozitate… Si asemanarea asta da de gandit…
Plansul mi s-a oprit, dar au aparut intrebarile: cine ar putea sa iubeasca un robinet defect, un ceas si o inima?
Raspunsul mi-a fost murmurat de vocea din spatele usii: „un suflet parasit si gol, un om uitat de viata… astept, dar viata tot uita sa treaca pe la mine si mai astept…” … Si vocea aceea a mai rostit si alte cuvinte, dar atat de triste si dureroase, incat m-am impiedicat de ele, am cazut si le-am uitat cand m-am ridicat…
Cine ar putea sa iubeasca un robinet defect, un ceas si o inima? Sau, mai cu seama, pe cine ar putea sa iubeasca ele?
______________________________________________
In alta ordine de idei: m-am intors… o intoarcere trista, intampinata de moartea unei fiinte iubite si de refuzul meu de a vedea partea plina a cosciugului paharului, o entorsa chinuitoare la mana stanga si un amalgam de stari…
Heh… aproape nimic nou, what did I/you expect?

7 răspunsuri to “le valve, l’horloge et le cœur”

  1. Spawn Says:

    Azi tristetea o sa iti faca o vizita … fii atenta la usa … CIOC! CIOC!

  2. done8989 Says:

    deschide că nu e tristeţea. Spawn minte.
    :(

  3. Spawn Says:

    Nu am mintit … briza mi-e martora!

  4. briza Says:

    nu era tristetea, era my own summer =))

  5. Spawn Says:

    Era altceva … o chestie de forma „idealistica” pe care nu o poti avea … cu anumite persoane :-w

  6. Nabbú Says:

    Inima bate puţin mai repede decât ceasul, dar nu la fel de precis. Şi spre deosebire de el, care bate „în gol”, uneori mai bate şi pentru cineva. :) Asta aşa, s-o fac şi eu pe poetul… :P

  7. Spawn Says:

    Eu nu vad versu` :)


Lasă un răspuns

