„leapsa melodramatica”

18 August 2009

(primita de la Furnica)

Sunt… briza unei mari verzi… cine s-o asculte? cine s-o inteleaga?*

As vrea… sa cunosc viitorul, ar fi totul mult mai simplu…

Pastrez… amintiri, cel mai adesea, inchise in cantece…

Mi-as fi dorit… sa am curaj sa imi implinesc toate visele…

Nu imi place… sa astept prea mult, imi pierd interesul pentru acel cineva sau ceva…

Ma tem de… intuneric, dar numai cateodata, atunci cand il simt cum se strage in jurul meu si incearca sa ma imobilizeze…

Aud… mai multe decat as vrea…

Imi pare rau… ca nu am mai multa energie, sa pot sa fac exact ce mi-as dori… asa, ma vad nevoita sa raman cu niste compromisuri si dorinte…

Imi plac… zilele lenese de vara…

Nu sunt… punkerita :)) nici rockerita… intr-o vreme, eram nevoita sa zic asta destul de des… acum, aproape ca nu ma mai intreaba nimeni, dar am decis sa mai zic o data, de dragu’ unor vremuri ;))

Dansez… doar pentru tine, dansez :)) sau nu ;))

Cant… zilnic, chiar daca, uneori, doar in gand…

Niciodata… nu am jucat “niciodata nu am…” :))

Plang cand privescscena asta

Nu imi place de mine pentru ca… inca nu am renuntat sa visez si sa sper…

Sunt confuza
… pendulez intre minte si inima…

Am nevoie de… ceva care sa ma tina ocupata, sa nu mai am timp sa ma gandesc la toate tristetile…

Ar trebui… sa iti zic ca nu exista „trebuie” :-B

* – sper ca nu o sa primesc vreun raspuns de genul „eu, suflet pustiu”, pentru ca o sa sterg astfel de comentarii

19 răspunsuri to “„leapsa melodramatica””

  1. done8989 Says:

    n+ai vrea să cunosşti viitorul. Te-ai plictisi.

  2. Spawn Says:

    Vorbeste Done care a trecut in vizita pe la „Mama hOmida” si si-a vazut viitorul intr-un bol de cristal … aaa … pardon … sticla!

  3. done8989 Says:

    gogule, mă refer că te-ai plictisi ştiind ce urmează să se întâmple. Te trezişi atacat aşa dintr-o dată ? Ho că nu îţi fur briza şi nici locul de „fanul numărul 1”. Go în universul tău!

    Îmi cer scuze briza ^:)^

  4. Lorena Says:

    Interesante raspunsuri …
    Mi=a lacut mult : „Ma tem de… intuneric, dar numai cateodata, atunci cand il simt cum se strage in jurul meu si incearca sa ma imobilizeze…”

  5. Ionut Says:

    Ma tem de… intuneric, dar numai cateodata, atunci cand il simt cum se strage in jurul meu si incearca sa ma imobilizeze…

    same here….

    „Sunt confuza… pendulez intre minte si inima…” – crede-ma , nu e nimic mai frumos decat sa iti lasi inima sa vorbeasca :)

    hai….fii vesela …..:D

  6. briza Says:

    =)) da, Ionut, (momentan) sunt foarte vesela, m-au facut cei 2 de sus sa rad, Gogu si… Dan :)

    acum, serios, nu cred ca m-as plictisi daca as afla viitorul (era sa zic „adevarul” ;)) ), mai ales ca eu ma plictisesc destul de greu, cred ca asta m-ar ajuta sa-mi dau seama cat de mult merita sa ma implic in anumite povesti si cat sa investesc in fiecare idee, ca sa nu-mi consum resursele si asa putine in idei si actiuni sortite esecului

  7. Gogu` Says:

    Nene DONE, iti recomand sa iti vizitezi psihiatrul in materie de reactii nervoase la unele comentarii inocente si fara picatura de substrat. Eu ma refeream la chestii un pic mai realiiste, nicidecum la idealurile unor persoane (cred ca nu trebuie sa ma explic).
    Imi cer scuze ca ti-am dat impresia ca m-am simtit ofensat doar prin stilul meu mai acid. Cu alte cuvinte iti recomand sa iti cumperi bilet pentru cel mai apropiat tren catre UNIVERSUL VOSTRU de indealisti. Cu alte cuvinte: Go hide under a rock!

  8. furnicae Says:

    „Mi-as fi dorit… sa am curaj sa imi implinesc toate visele… ” – eu am ajuns la concluzia ca e mai bine ca nu s-au implinit.
    frumoase raspunsuri.

  9. briza Says:

    multumesc :)

  10. Nuştiucum Says:

    Atunci, pentru faptul că nu ai renunţat să visezi şi să speri, dă-mi mie voie să-mi placă de tine!

    Iar apropo de „trebuie”, eu îl evit cât pot de mult. Parcă paralizez instant când aud că TREBUIE să fac ceva…

  11. done8989 Says:

    Ma numesc idealist, vreau o lume mai buna, da-mi fac poze cu casa ta, când arde sub clar de luna.

    \:D/

  12. briza Says:

    din afara, poate parea frumos, „Nuştiucum”, dar pentru persoana in cauza e dureros, sa stii… unele dorinte, pur si simplu, nu se pot implini… sau realitatea implinirii lor este cu mult sub nivelul asteptarilor…

  13. Nuştiucum Says:

    Nu sunt chiar aşa de în afara problemei. Şi nu cred în acele dorinţe imposibil de împlinit. Totul e să rămâi realist şi nimic nu-ţi poate sta în cale ;)

  14. briza Says:

    cum poti sa fii visator, totusi, sa ramai realist? pentru mine, cele doua stari/moduri de a fi se resping reciproc…

  15. done8989 Says:

    nu se resping deloc. realist nu insemana pesimist

  16. Spawn Says:

    Nu crezi ca fiecare termen este in functie de natura unei persoane si cum percepe ea/el ? geez! Bine ca nu te pozezi in timp ce arzi cu tot cu casa =))

  17. Anna Says:

    imi place:)
    si tin sa iti multumesc inca o data de comentariul dat pe blogul Lorenei..
    multumesc pentru ceea ce mi-ai zis…m-ai facut sa zambesc printre lacrimi:)
    o zi buna si daca as putea ti-as da si tie un trandafir de care mi-e asa de dor sa imi fie oferit!

  18. briza Says:

    cu placere, Anna! ma bucur mult ca am reusit sa te fac sa zambesti… si pe mine m-a impresionat povestea ta si am simtit nevoia sa intervin cu cateva cuvinte… din pacate, nu pot face mai mult de atat pentru tine…
    cat despre trandafiri, uite, din partea mea: http://www.awesomeflowers.co.uk/images/mothers-day-white-rose.jpg

  19. Anna Says:

    iti multumesc pentru gestul frumos!
    e super trandafirul:)


Lasă un răspuns

