blog de oro

20 August 2009

I won, I won! <:-p Ce am castigat? Premiul din imagine:
blog de oro

Dar premiul nu a venit singur, ci de mana cu niste reguli:
1. afisarea premiului;
2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu;
3. oferirea lui la 10 bloggeri.

Punctul 1 l-am rezolvat, mergem mai departe…
Asadar, premiul mi-a fost acordat de Alex`andra cu explicatia oficiala: „că tare-mi mai plac oamenii cu ochii verzi” :)) Cu alte cuvinte, e premiu castigat pe ochi frumosi :)) Eh, e mai bine decat pe pile, nu? :-s
Si acum, partea cea mai grea: sa ofer si eu 10 premii :-s Banuiesc ca nu il pot da inapoi Alex`andrei, asa ca asta face acordarea de premii cu 1 persoana mai grea…
Dar sa vedem pe cine bucuram…

1. number one, the one and only… persoana cea mai de sus in blogroll-ul meu, la care ma gandesc mai intai de toate… EUL LIRIC – ti-as fi acordat, oricum, primul premiu, sa stii ca nu are legatura cu penultima ta postare >:D<
PS: ce moment melodramatic, nu? :-s

2. FURNICA – daca nu tie, atunci cui? :))

3. DONE DAN – :) Sa stii ca, intr-adevar, conteaza…

4. NYYMM – De ce? Pentru ca ai nevoie de o bucurie cat de mica si, chiar daca stiu ca nu o sa vezi post-ul asta prea curand, sper ca, atunci cand il vei vedea, sa te bucure :)

5. STRIPPED – Tre’ sa recunosc ca nick-ul asta ma lasa rece, dar, cum tu ti l-ai ales, il respect… In schimb, descoperirea blog-ului tau a produs un impact foarte puternic asupra mea… Postarile tale le-am simtit ca fiind niste picaturi de adevar, de aici si numele sub care ti-am trecut adresa in blogroll…

6. ALLE – Pentru ca postarea ta „fara titlu” mi-a dat ciudata senzatie de a-mi recunoaste cuvintele si trairile scrise de altcineva…

7. ALIN – I-as fi acordat premiul mult mai devreme, dar, pentru a evita anumite banuieli, am preferat sa il tin in suspans :p Oricum, nu conteaza numarul, ca nu e un top; Revenind… Alin apare intotdeauna cand anunt eu ca plec sau ca iau o pauza, in rest, prefera sa ramana in umbra… Dar m-a asigurat ca ma citeste regulat :)

8. J.D. – Ma tot uit la numele blog-ului tau si simt furnicaturi sub piele… pasiune…

9. DIOSCORIDE – Acum, tre’ sa recunosc, si eu, si my best friend suntem fanii blog-ului tau si iti asteptam cu rasuflarea taiata articolele si, cand apar, le citim si le comentam impreuna… Nici nu stii cum ii lucesc ochii cand dau anuntul „a postat ceva nou… stii tu cine :-> ”

10. (of, am ajuns la 10 si eu mai am ataaaaaatea persoane carora as vrea sa le dau premiul… :-< ) Let's say… never… NEVERMORE – Previzibil, nu? ;))

Iar pentru cei care se simt uitati, imi cer scuze, majoritatea aveti blog-uri colective de care ma cam feresc pentru ca mi-e destul de greu sa-mi dau seama cine posteaza sau cine raspunde la comentarii, asa ca am ajuns sa privesc destul de impersonal astfel de blog-uri, in sensul ca citesc articolele si cam atat…

PS: ti-as fi dat premiul si tie, NABBú, dar nu imi inchipui ca tu ai vrea vreodata sa premiezi macar un om, cu atat mai putin 10, asa ca te scap de aceasta corvoada :p

PPS: si tu, LORENA ai fi meritat un premiu, cu varf si indesat, dar m-am gandit ca tu scrie atat de frumos, incat e imposibil sa nu primeasti premiul asta de la altcineva si sa ma ierti…

PPS: Pe tine, TIB, sunt suparata ca de ceva vreme nu imi mai inseninezi nici macar toate saptamanile cu postarile tale (cu alte cuvinte, scrii mult mai rar ca la inceput :( eh, asta e, stiu ca ai multe altele si, oricum, de scris tot scrii , doar ca nu pe blog), asa ca no prize for you, mister :p

10 răspunsuri to “blog de oro”

  1. furnicae Says:

    multumesc frumos :)
    that really made my day.

  2. briza Says:

    ma bucur mult, dar nu uita de reguli :-s

  3. Neverendingstory Says:

    huuh….vezi ca am citit mai repede decat te asteptai tu :)….multumesc

  4. done8989 Says:

    nu îmi place premiul :( De ce să dau altora ceva ce mie nu îmi place ?
    Ştiu, intenţia era importantă şi apreciez că nu m-ai uitat, dar nu o să îl iau că vine cu puradeii după el .. nu vine singur …
    Puteai să fi la fel de supărată pe mine cum eşti pe TIB :D
    Păcat că nu mai are spawn blog că îţi ziceam să i-l dai lui :))

  5. briza Says:

    bine, Dan, acum sunt suparata si pe tine… chiar mai mult decat sunt pe alte persoane… I hope you’re happy now… :-<

  6. done8989 Says:

    de …

  7. briza Says:

    de… ce?

  8. done8989 Says:

    zic, asta e ..

  9. Spawn Says:

    Ce DONE? Trouble in Paradise? Pastreaza tu premiul tau si lasa comentariile sarcastice la adresa mea. Vezi-ti de lungul nasului sa nu iti derutezi traiectoria! >:D<


  10. […] Briza stie ca acum ii dau un raspuns pentru Premiul “Blogul de Aur” pe care mi l-a dat aici. Desideria nu i-a mai scris pestisorului de cand a avut ghinion, dar sunt convins ca o va face cat […]


Lasă un răspuns

