circle of love

23 August 2009

„Daca reusesti sa treci prin cercul acesta, te fac iubita mea!”
„Prin cercul acesta? Asa stramt?”
„Da, e croit dupa talia fostei mele iubite.”
„Ce slaba trebuie sa fi fost… Eu nu pot trece prin el…”
„Atunci, n-o sa-mi fii iubita!”
„Dar eu nici nu vreau sa fiu iubita ta.”
„Poftim?!?”
„Nu vreau sa fiu iubita ta, eu vreau sa fiu iubirea ta… Si iubirea nu are nevoie sa treaca prin cercuri… Decat daca inima ta are cercuri… Dar nici atunci iubirea nu trece prin ele, ci le topeste…”

Nu-mi strig iubirea de pe ziduri si nu imi desenez viata in fata ta… Iar daca asta si numai asta te-ar putea face fericit, cauta in continuare, sunt multe fete de genul acesta; intamplator, eu nu sunt una dintre ele… Si ceva imi spune ca nici n-o sa fiu vreodata…

2 răspunsuri to “circle of love”


  1. Wow, ce frumos.

    Nimeni nu cred ca ar vrea sa intre intr`un tipar sau schelet al ‘iubirii’.
    Eu unul refuz sa fiu o descriere, un mijloc al definitiei acesteia…

    Sa fii iubire! :)

  2. briza Says:

    „Sa fii iubire!” ce frumos 8->
    eu prima oara citisem „sa fie iubire!” si chicotisem putin, dar acum, ca am vazut ce ai scris cu adevarat, am inceput sa zambesc asa cum face emoticonul asta: 8-> (*daydreaming*)


Lasă un răspuns

