loveblind2

26 August 2009

loveblind2

If love is in the eye of the beholder, does that mean we can only see it in the mirror?

9 răspunsuri to “loveblind2”

  1. furnicae Says:

    …but the others see it all the time.

  2. briza Says:

    thanks for the comment…
    eu sunt cam… cum sa-i zic… intr-o stare ff proasta… nothing is right anymore (or, who knows, maybe nothing was ever right, I just couldn’t see it before…)

  3. furnicae Says:

    eu zic ca starile astea cumva trebuie sa apara din cand in cand. atat pentru autocunoastere, cat si pentru faptul ca ne fac sa estimam altfel perioadele in care totul merge „normal”. si totul va veni de la sine, la un moment dat.

  4. briza Says:

    da, macar perioada asta m-a facut sa-mi dau seama ce imi doresc… si nu e exclus sa reusesc in ce mi-am propus, dar o sa fie greu… :-< plus un intreg proces de autocunoastere, cum ai spus si tu…

  5. furnicae Says:

    sunt sigura ca rezultatul va fi pe masura efortului. si nu uita ca God put a smile upon your face. it’s all in the details :)

  6. Nabbú Says:

    Păi, cam asta tot mă strofoc să spun şi eu: noi zicem că iubim pe cineva, de fapt ne iubim şi mai mult pe noi înşine când suntem cu acea persoană. „Iubim” starea noastră de bine şi extrem de rar răzbatem până la celălalt. De obicei privim doar în oglindă. Am zis. :P

  7. briza Says:

    aici s-ar potrivi un „te iubesc nu pentru cine esti, ci pentru cine sunt eu cand sunt cu tine”

    PS: welcome back, Nabbú! :)

  8. Nuştiucum Says:

    Păi nu ne oglindim noi mereu în ceilalţi şi astfel se conturează şi propria imagine în lume?

    Parcă aşa ceva…

  9. briza Says:

    ne oglindim in ceilalti, ii folosim pe ei pe post de oglinzi… tot acelasi lucru ;))


Lasă un răspuns

