shadow of the day

31 August 2009

„O sa-mi fie dor de tine pana maine”… asa-mi zicea umbra mea… si cat o mai iubeam…
„Te iubesc, dar nu pot sa uit cum ma parasesti in fiecare dimineata si revii la mine abia seara”, asa ii spuneam si incercam sa nu-mi pese ca lacrimile ei se transforma in roua…

Cand iubesti pe cineva, ii ierti trecutul si neputinta si te bucuri de existenta sa…
[…]

5 răspunsuri to “shadow of the day”

  1. done8989 Says:

    aşa :D

  2. briza Says:

    asta inseamna ca nu mai suntem suparati unul pe altul? :)

  3. done8989 Says:

    eu nu am fost niciodată supărat pe tine.
    şi, tot sincer, mi se pare aiurea să te superi pe cineva pe care îl cunoşti doar virtual.

    comentariul precedent era un fel de îmi pare bine că mai scrii :)

  4. briza Says:

    daca ti se pare aiurea sa te superi pe cineva pe care il cunosti doar virtual, inseamna ca ti se pare super-ultra-mega aiurea sa te indragostesti de cineva pe care il cunosti doar virtual, nu? ;))
    si, totusi, astfel de lucruri se intampla…

  5. done8989 Says:

    dragostea are căi nebănuite :))
    Oricum eu mă supăr greu pe cineva şi nu ţine mult pentru că încerc de fiecare dată să mă pun în pielea lui.


Lasă un răspuns

