falling

7 Septembrie 2009

A venit toamna… Da, abia acum am observat si eu… Tot ploua si ploua si, pentru prima data, baltile din jurul meu nu sunt facute de lacrimi.
Frunzele cad, pasarile zboare spre tari insorite – cu mine ce se intampla? Mi se desprind foite uscate de inima, le ciugulesc pasarile si le duc departe, iar eu stau si le privesc. Dupa ce le pierd in albastrul cerului, incerc sa-mi amintesc ce culoare aveau penele lor si regret ca nu le-am privit cu mai multa atentie…

„Am facut ceva si nu stiu daca e bine sau rau…”
„Ce-ai facut?”
„Am incetat sa sper in vise si intr-un ‘mai bine’, am incetat sa ma intreb ce vreau acum si ma concentrez pe ‘de ce’… E bine sau e rau?”

11 răspunsuri to “falling”

  1. Nabbú Says:

    „De ce”-ul e întrebarea filosofilor şi a nebunilor. :)

  2. briza Says:

    multumesc pentru incurajare :))
    nu stiu a cui intrebare e, dar clar nu e intrebarea visatorilor, ei nu se intreaba niciodata de ce…

  3. done8989 Says:

    De fapt „de ce?” parcă era întrebarea copiilor :))

  4. briza Says:

    eu sunt un copil mai in varsta :))

  5. Nabbú Says:

    Tocmai. Adulţii care se mai întreabă „de ce” ajung filosofi. Sau nebuni. Una din astea.

  6. briza Says:

    deci, asta ma asteapta pe mine, nu? :-s
    si care din cele doua variante e mai dezirabila? :-s

  7. Nabbú Says:

    Niciuna. Dacă ne luăm după primul matroz al neamului,
    era mai bine tinichigiu sau ospătar. 8-O

  8. briza Says:

    inseamna ca eu mi-am cam ratat sansa la o viata de succes :-s


  9. Briza, Albert camus spunea că „Toamna este o a doua primavara, cand fiecare frunza e o floare”… şi cât adevar, câtă frumuseţe cromatică risipeste toamna!Frunzele îşi urmează destinul, dar copacul după ce va simţi frigul iernii, după ce imaculata nea îi va purifica trunchiul, va înflori din nou, într-o noua primavară.
    Nu te mai întreba „de ce?” ci spune „ramas bun toamnă a visurilor mele, ma îndrept cu noi visuri, increzătoare, către primavara ce mă cheamă spre ea!”
    Vor fi atâtea primăveri, cu cer senin, cu soare cald, cu nuferi si crini – flori ale puritaţii – ce-şi vor deschide petale spre a le sorbi roua unei noi dimineţi, şi o mângâiere tandră iţi va desena pe cerul sufletului tau, nesfârşite curcubee de sarbatoare! Ridica privirea, zâmbeşte iar şi soarele va apare dintre nori, numai pentru tine!

  10. briza Says:

    StropiDeSuflet, multumesc pentru cuvintele frumoase :)
    stiam citatul si mi se pare foarte frumos si adevarat, pentru cine stie sa priveasca, dar… melancolia toamnei are si ea menirea ei, plus ca anotimpurile trebuie traite toate, ele constituie ciclul vietii…


Lasă un răspuns

