*acest articol nu a meritat sa primeasca un titlu*

9 Septembrie 2009

Era sa regret pe cineva… Mi s-a spus de atatea ori ca o sa-mi para rau („Ai sa-ntelegi candva cat ai gresit si nu vei afla/ Cum te-a iubit si-atunci vei regreta”), incat chiar am inceput sa cred ca imi pare rau… Si m-am trezit cu ochii mici si plini de regret, m-am furisat in marea de oameni ce il inconjura si i-am ascultat cuvintele… Intai, frumusetea lor mi-a accentuat starea de rau, dar nu a trecut mult si vorbele lui au inceput sa se clatine – vorbe fara temelie, vorbe in vant, frumoase, dar goale… Si a inceput sa-mi para rau pentru toti oamenii din jurul lui, care nu isi dau seama si care il privesc ca pe un idol… Un idol de portelan. Sau de lut?

„Si pentru cine vrei sa mori?
Intoarce-te, te-ndreapta
Spre-acel pamant ratacitor
Si vezi ce te asteapta.”

4 răspunsuri to “*acest articol nu a meritat sa primeasca un titlu*”

  1. Alex`andra Says:

    de aia nu-i bine să te ” închini ” la idoli :D ( nă, mă, că şi Biblia asta e bunicică uneori , ptiu, drace ! )

  2. Nuştiucum Says:

    Orice „idol” îşi dovedeşte până la urmă falsitatea. Nu trebuie decât să-ţi pară bine că l-ai cunoscut aşa cum ceilalţi fie nu vor, fie nu au capacitatea s-o facă.

    Briza trebuie să adie şi să bucure în continuare sufletele, nu să aibă regrete.

  3. Spawn Says:

    Cat egocentrism pe caupl unora. Lasati domle sa adie briza unde vrea ea … poate nu vrea sa numtumeasca pe mineni :)
    Missed me ? :)

  4. briza Says:

    Nuştiucum, cat de frumos ai vorbit despre mine… 8-> aproape sa nu ma recunosc in vorbele tale ;)) un mare „multumesc”! :)

    da, lasati briza sa adie unde vrea ea: in gandurile unora, in vise… sa fie Spawny „numtumit” :)
    does that answer your question? ;;)


Lasă un răspuns

