open letter

10 Septembrie 2009

„Mai stii cand ma iubeai? Cand imi sorbeai cuvintele si ma sunai pana la ultimul cent de pe cartela? Si dupa ce ramaneai fara credit, imi compuneai scrisori si scriai pe plic cu pixul rosu cu sclipici: „pentru TINE” si le puneai in cutia mea postala exact cand ma intorceam eu de la liceu, sa nu le gaseasca ai mei? Mai stii?
Si cum hoinaream pana seara prin oras si tu ziceai ca ti-e frica de intuneric, doar ca sa te iau de mana… Sau cum iti cumparai strugurel de capsuni doar pentru ca am zis eu odata ca imi place inghetata de capsuni…
Nu m-a mai iubit nimeni asa… Si eu… Te iubeam si eu, chiar daca in seara aia nu te-am lasat sa ma tii in brate si chiar daca de Valentine’s nu am iesit la geam cand m-ai strigat. Si nu regret decat ca te-am lasat sa nu ma mai iubesti… Cand ai venit la mine cu ochii rosii si hotarati, am stiut ca nu o sa te mai vad prea curand, dar nu am facut nimic… Nici cand mi-ai aratat poza lui nu am spus nimic, desi stiam ce inseamna asta…
Nu ma intreba de ce, mi-am pus si eu intrebarea asta de sute de ori. Si cand v-am vazut plimbandu-va de mana, in parc, am vrut sa vin la tine, sa iti dau sarutul dupa care ai tanjit atat de mult… Dar nici atunci n-am venit…
Si acum ai un zambet sters, ca si cum n-ai mai avea cuvinte pentru mine, tu care imi povesteai pana si visele tale, tu care mereu gaseai o rima noua pentru numele meu, desi de fiecare data imi ziceam ca le-ai epuizat pe toate…
Tu o sa ramai vesnic regretul meu, pacatul meu de a nu putea sa ma abandonez in fata iubirii… Am crezut ca sunt stapanul inimii tale, dar eram doar sclavul iubirii, un sclav incatusat in propriul egoism, neindraznind sa privesc iubirea in ochi, iubirea din ochii tai…
Iarta-ma! Si sper ca el te-a facut fericita…”

Asa mi-a zis.

4 răspunsuri to “open letter”

  1. Lorena Says:

    „Tu o sa ramai vesnic regretul meu, pacatul meu de a nu putea sa ma abandonez in fata iubirii… Am crezut ca sunt stapanul inimii tale, dar eram doar sclavul iubirii, un sclav incatusat in propriul egoism, neindraznind sa privesc iubirea in ochi, iubirea din ochii tai…” … data viitoare indrazneste sa privesti iubirea din ochii celui care ti-o ofera…

  2. briza Says:

    crezi ca va mai fi o „data viitoare” pentru el?

  3. avramizza Says:

    wow. Wow. Wow. Frumoasa,dar trista… :(

  4. briza Says:

    era sa zic ca am si chestii mai vesele pe aici, dar nu sunt foarte sigura :))


Lasă un răspuns

