106

11 Septembrie 2009

Scria o fata draguta pe care o banuiesc ca ar fi aceeasi zodie cu mine (si careia am tot incercat, fara succes, sa-i las un comentariu :-s ) cum ca mai sunt in jur de 3 luni pana la Craciun…
Si m-a cuprins nostalgia, combinata cu o revelatie: „hey! am aceleasi ganduri pe care le aveam si anul trecut pe vremea asta”. Am aceleasi dileme, dorinte si cautari. Asta ce inseamna?
1. in ultimul an nu am realizat nimic din ce-mi doream
2. eu nu m-am schimbat semnificativ
3. nu sunt fericita (m-ar bate constiinta sa spun ca sunt nefericita, asa ca am folosit o formulare mai vaga :p )

Acum urmeaza, bineinteles, un „si de ce nu faci ceva ca sa fii fericita?”. Am pus eu intrebarea, ca sa nu se mai oboseasca altcineva.
Well, pentru ca schimbarile si visele au nevoie de timp pentru a se realiza, au nevoie de resurse (nu neaparat materiale) de care eu nu dispun in masura necesara si pentru ca, nu in ultimul rand, au nevoie de sprijinul celor din jur. Si, din nou, m-ar trasni daca as spune ca nu ma sprijina nimeni, doar ca cei care pot nu ma inteleg, iar cei care ma inteleg nu pot sa-mi ofere mai mult decat un zambet…
Si, oricat ar conta pentru mine zambetele (si ar trebui sa stii ca, intr-adevar, conteaza :) ), cu o floare nu se face primavara… Si, desi putem privi toamna ca pe o primavara „cand fiecare frunza este o floare” (Albert Camus – multumesc, StropiDeSuflet :) ), ea tot toamna ramane…
Totusi, fata de anul trecut, pot spune ca am un plan, am idei mult mai concrete si, dupa cum mi s-a tot promis, „asta e anul decisiv” in care ori o sa castig tot ce-mi doresc (nu glorie, nu bani), ori o sa ma complac in starea de „nu sunt fericita” si o sa ma adaptez eu la ce am, o sa incetez sa mai lupt pentru ce si cum as vrea sa am.
Si singurul meu regret (formulare „imprumutata” din scrisoarea deschisa de mai jos :p ) este ca deciziile si actiunile mele afecteaza in mod direct si alte persoane… Si fata de aceste persoane imi cer iertare, fie pentru ca nu ma inteleg, pentru ca nu ma pot sprijini sau fie pentru ca si-ar dori sa fiu si sa procedez altfel…

Gata… 01:00… Pot spune ca ma simt un pic mai bine, acum pot sa merg la culcare, in asteptarea zilei incarcate de „maine”…

7 răspunsuri to “106”

  1. furnicae Says:

    e a treia oara cand iti citesc postul. si a treia oara ma intristez. mai intai n-am vrut sa comentez, fiindca ceea ce voi spune suna oarecum ca un cliseu. insa e cat se poate de adevarat.
    sunt sigura ca la un moment dat, va aparea ceva, ceva anume, care va schimba totul. dar depinde numai de tine sa il astepti si sa il descoperi. ce-i drept, e nevoie si de perioade din acestea, eu le spun deznadajduite, pentru ca ajungem sa le apreciem mai mult pe cele „bune”. insa vin si ele. si raman. just wait and see.

  2. derkhan Says:

    se spune ca daca nu am trece prin perioade mai rele, in care suntem nefericiti, nu am sti cum sa apreciem fericirea. toate trec.

    offtopic, sunt gemeni. si nu-mi vine sa cred ca citesc FML. e naspa. e depresiv. citeste MLIA.

  3. Lorena Says:

    Stii ceva?
    Si eu traiesc aceleasi stari pe care le traiam anul trecut pe vremea aceasta…pare ca timpul a stat in loc…e ciudat si placut in acelasi timp…

  4. briza Says:

    @furnica: iti multumesc si imi pare rau ca te-am intristat de 3 ori la rand cu aceleasi cuvinte :-s
    poate ca e nevoie si de astfel de perioade pentru a le aprecia cu adevarat pe cele fericite (asa imi mai zicea cineva, candva…), dar nu cred ca starile „de bine” raman vesnic in viata noastra… oh, well, I guess I’ll just have to wait and see :)

    @derkhan: lol, mie mi se pare exact invers, cum ca FML ar fi funny (in definitiv, fazele respective nu mi s-au intamplat mie, iar persoanele in cauza au, totusi, puterea de a fi autoironice si de a posta intamplarile pe un site de genul acesta, deci, nu imi par deprimate), iar MLIA mi se pare mai degraba deprimant, sunt multe postari de genul „azi m-am trezit, am lucrat si m-am dus la culcare” :-s nu ti se pare mai dezirabil sa ti se intample, totusi, ceva, orice, bun sau rau, decat sa iti traiesti viata robotic, fara niciun fel de intamplari?

    @Lorena: da, e ciudat… dar n-as putea spune ca e si placut :-s
    imi da un sentiment de inutilitate, risipa de timp… desi mi s-au intamplat destule in ultimele 10-12 luni, cumva, am ajuns iarasi de unde am plecat… si, desi nu vreau, parca as sparge „cercul” doar ca sa traiesc ceva nou…

  5. furnicae Says:

    eh, poate ca nu raman vesnic. dar raman suficient cat sa conteze ;)
    starile de bine i mean.

  6. derkhan Says:

    @briza le-ai citit pe alea noi ? pe mine ma amuza, poate pentru ca mi se par mult prea copilaresti. i’ll never grow up 8->
    m-ai nimerit cu zodia ?

  7. briza Says:

    nu suntem aceeasi zodie, dar suntem zodii foarte apropiate ca temperament
    so, I was pretty close :->


Lasă un răspuns

