songs about the angels in us

16 Septembrie 2009

draguta, nu? dar melodia mea preferata despre ingeri ramane alta, fara videoclip pe youtube, asa ca… click!

4 răspunsuri to “songs about the angels in us”

  1. Lorena Says:

    Mi-a placut foarte mult si aceasta sicea cantata de hologaf…

  2. briza Says:

    cea de la Holograf se numara printre melodiile mele preferate… pe cea a Alinei am gasit-o intamplator si mi s-a parut ca s-ar asemana, intr-un fel…

  3. Alex`andra Says:

    mama-i înebunită după Dan Bitman şi melodiile lui, acum ăsta-i pe 1 loc în topu’ ei de când am citit într-o revistă de scandal cum că Marcel Pavel ( înainte de scandal, ăsta era nr 1 pt mămicuţa mea , haha!) are o amantă :))


Lasă un răspuns

