green love

20 Septembrie 2009

Ai nevoie de curaj sa-ti fie dor de cineva, sa te lungesti de bunavoie in fata bisturiului numit „dor” si sa-l lasi sa taie bucati din tine, fara anestezie…
O imagine urata, nu? Totusi, ce poate fi mai frumos decat sa-ti fie dor? Mai bine zis: ce poate fi mai frumos decat sa ai de cine sa-ti fie dor, sa existe in viata ta o persoana care sa merite acest sacrificiu…
Si, cu riscul de a exagera (dar, pana la urma, n-ar fi nimic nou in asta, so, why not), o sa dau un citat care circula de multa vreme sub forma de sms-uri si mass-uri: „a iubi inseamna a suferi. cum multi se tem de suferinta, nu multi stiu sa iubeasca”. Nu stiu cui ii apartin de drept cuvintele, dar deja se poate spune ca au intrat in folclorul virtual :P .
Unii nu au curaj sa le fie dor, chiar daca au in fata o persoana care sunt constienti ca ar merita acest sacrificiu din partea lor…
„Ce rost are?” m-a intrebat cineva, acum doua zile. „Ce rost are sa te chinui de dor, sa te doara?”
Si i-am raspuns: „Atunci, ce rost are sa iubesti? sa faci ceva pentru persoana din fata ta, sa iti consumi timp si energie, sa lasi de la tine, sa daruiesti… Ai fi la fel de fericit si daca nu ai iubi, nu? Pentru ca reciprocitatea nu e o conditie a dragostei celuilalt, si-atunci, ce rost are sa iubesti si tu?”
Si mi-a zis altcineva, acum ceva timp, ca, de cate ori se intrezareste un sambure de bine in pamantul nefertil al rautatii umane, acest lucru il bucura mai mult decat il poate intrista tot noroiul adunat de atata vreme si asta il face sa mearga mai departe cu drag…
Iar dragostea este un astfel de sambure… Chiar acoperit de noroiul lui „ce rost are?”, el tot incolteste si creste… incet, dar creste… Si vine o zi cand creste atat de mare, incat e imposibil de trecut cu vederea, chiar si de catre o persoana care isi tine ochii inchisi… E ilogic ce am spus acum? Numai aparent, pentru ca dragostea are parfum, un parfum dulceag, imbatator, care te face sa o vezi (si) cu ochii mintii… Iar cand un lucru este atat de evident, nu il poti ascunde in spatele lipsei de curaj…
Asadar, daca o persoana nu are curaj sa-i fie dor, inseamna ca dragostea sa nu a crescut suficient de mare, inca…

PS: despre suferinta in si din dragoste (atat cea inevitabila, cat si cea provocata cu bun stiinta – aka razbunare) poate o sa scriu altadata… deja mi-am depasit cu mult norma de cuvinte per post :)) )

10 răspunsuri to “green love”

  1. done8989 Says:

    Dor poate să îţi fie şi fără să iubeşti. Mie îmi e dor de profa de engleză.

  2. briza Says:

    poate iubesti engleza sau atmosfera de la orele de engleza :p
    semi-glumeam…
    stiu ca poate sa-ti fie dor si de alte persoane decat fiinta iubita, dar eu in blogpost-ul asta ma refeream strict la dorul nascut din iubire…

  3. done8989 Says:

    aiurea cu sentimentele ăstea de mai multe feluri … de fapt na … sunt sentimente, nu pot fi descrise concret

  4. Lorena Says:

    Imi place sa-mi fie dor … inseamna ca am de cine sa-mi fie dor, ca exista oameni importanti pentru mine, ca nu sunt singura …

  5. briza Says:

    multumesc, Lorena, si mie-mi place… poate e o chestie a fetelor, cine stie? ;))

  6. kh1ss Says:

    Daca nu ar exista sentimentul de suferinta, sau de dor, poate viata noastra ar fii plictisitoare, chiar monotona. e mine sentimentul de dor, ma face sa simt ca traiesc, ca am viata in mine, si ca ar trebui sa apreciez clipele din viata mea, pentru ca timpul trece. Imi place postul tau :)

  7. kh1ss Says:

    Am vrut sa scriu ” Pe mine sentimentul … ” Scz de greseala, dar nu imi prea merge tastatura :)

  8. Gand_licitat Says:

    mie mi-e dor…si-o sa-mi fie dor mereu de ceva/cineva……
    nu mi-e teama sa-mi fie dor.
    insa, am gasit oameni carora le e teama sa le fie dor. le e teama sa recunoasca ca le e dor. de ce?
    nush, eu ii vad lashi. de o lashitate incurabila. ce pierzi de zici : mi-e dor???
    nimic. ( parerea mea )

  9. briza Says:

    nu sunt lasi, sunt orgoliosi, nu vor sa para slabi; a spune „mi-e dor de tine” inseamna a-ti arata sentimentele fata de cineva, a fi vulnerabil in fata acelei persoane, iar unii sunt prea mandri sau prea tematori sa faca asta

  10. eulliric Says:

    hehe.. eu atunci ce sa mai zic? :-< :(


Lasă un răspuns

