what’s your choice?

21 Septembrie 2009

1. BON JOVI – BED OF ROSES

Sitting here wasted and wounded
At this old piano
Trying hard to capture
The moment this morning I don’t know
‘Cause a bottle of vodka
Is still lodged in my head
And some blonde gave me nightmares
I think that she’s still in my bed
As I dream about movies
They won’t make of me when I’m dead

With an ironclad fist I wake up and
French kiss the morning
While some marching band keeps
Its own beat in my head
While we’re talking
About all of the things that I long to believe
About love and the truth and
What you mean to me
And the truth is baby you’re all that I need

I want to lay you down in a bed of roses
For tonight I sleep on a bed of nails
I want to be just as close as the Holy Ghost is
And lay you down on a bed of roses

Well I’m so far away
That each step that I take is on my way home
A king’s ransom in dimes I’d given each night
Just to see through this payphone
Still I run out of time
Or it’s hard to get through
Till the bird on the wire flies me back to you
I’ll just close my eyes and whisper,
Baby blind love is true

I want to lay you down in a bed of roses
For tonight I sleep on a bed of nails
I want to be just as close as the Holy Ghost is
And lay you down on a bed of roses

The hotel bar hangover whiskey’s gone dry
The barkeeper’s wig’s crooked
And she’s giving me the eye
I might have said yeah
But I laughed so hard I think I died

Now as you close your eyes
Know I’ll be thinking about you
While my mistress she calls me
To stand in her spotlight again
Tonight I won’t be alone
But you know that don’t
Mean I’m not lonely I’ve got nothing to prove
For it’s you that I’d die to defend

I want to lay you down in a bed of roses
For tonight I sleep on a bed of nails
I want to be just as close as the Holy Ghost is
And lay you down on a bed of roses

2. CHILDREN OF BODOM – BED OF RAZORS

I see the candle light burning in your eyes
Flareing up my eyes in flames
On this pitch-black summer night…
Of passion and pain

The razor caressed my flesh and my arms turned red,
I feel a vast desire
Years of pain are flowing down my arms.
Sweet, red, warm stream you drink, make me released
Give me your hand, let me make you feel the ease,
In the Bed Of Razors we bleed together..

I feel the fire burning in my heart
I see it sparkling in your eyes
The blaze you’re feeding more and more

The razor caressed your flesh and your arms turned red,
I feel your vast desire
Years of pain are flowing down your arms.
Sweet, red, warm stream I drink to make you released
Holding your arms, cherish this composure
In the Bed Of Razors we sleep together, forever…

So, which one should it be?

21 răspunsuri to “what’s your choice?”

  1. done8989 Says:

    prima, desigur

  2. briza Says:

    ai citit si versurile, inainte de a te decide?
    eu nu ascultasem niciodata cu atentie versurile de la „Bed of Roses” si am avut o mare surpriza cand le-am citit… se pare ca personajul nu e asa romantic precum pare din refren… e suficient sa citesti prima strofa sa stii la ce ma refer;
    cat despre a doua melodie… intr-adevar, cei doi sufera si sunt masochisti (putin spus), dar, macar, sunt impreuna, si par a se ajuta reciproc… si, pana la urma, poate „razors” sunt doar o metafora pentru unghii lungi si rosii :) (zise inocenta din mine ;)) )

  3. done8989 Says:

    înainte de toate sunt realist. Deci prima.

    oricum .. ţinem cont că hard rockul trebuie să fie un pic funny ca să îmi placă

  4. kh1ss Says:

    Prima :)

  5. briza Says:

    prima, kh1ss? ai alege zambitoare un barbat care isi pierde noptile cu bautura si alte femei, dar care stie sa spuna/cante frumos despre cat sufera dupa tine?

  6. done8989 Says:

    îl categoriseşti greşit :))
    E mai multă pasine în cântecul ăla decât laşi tu să se înţeleagă.
    Să descifrez eu foarte pe scurt: Tipul e îndrăgostit de una, dar e departe rău. Altele nu îl pot satisface, căci tot la ea se gândeşte, chiar dacă toarnă în el alcool ca porcu.
    Mă puneai pe mine să citesc versurile ;)). Mai citeşte tu odată, eu cred că am priceput bine.

  7. done8989 Says:

    Nu spusei nimic diferit faţă de tine, aşa e ? :-?
    mai adăugăm ceva: Ei doi erau despărţiţi, el încearcă să o uite şi aşa apar femeile şi alcoolul.

  8. briza Says:

    adica nu vi se pare nimic neatragator la un barbat care recurge la alcool si „femei fara nume” pentru a o uita pe cea pe care, aparent, o iubeste?

  9. done8989 Says:

    eu zic pas. asta e varianta care se recomandă prima dată către unu care abia l-a părăsit (sau s-a despărţit) prietena: „Găseşte-ţi alta!”
    Nu mai comentez la articolul ăsta că deja devin penibil.

  10. briza Says:

    eu n-am zis nimanui sa-si gaseasca pe alta :))
    si cand o fata zice asa (desi eu n-am auzit pe nimeni, dar, deh, eu traiesc intr-un univers paralel de restul lumii – asa mi s-a zis :-s ), nu cred ca se refera la aventuri de o noapte, ci la o relatie serioasa

    PS: daca e cineva penibil aici, e persoana care a inceput toata discutia – guess who? ;;) ME :o) asa ca stai linistit…

  11. done8989 Says:

    tocmai pentru că ai inceput discuţia nu eşti penibilă :) Cei care comentează aiurea pot fi.
    Apropos de ascultat versuri mie mi se par „triste” ălea de la The Beatles – If I Fell In Love With You :)) I-am spus cuiva şi m-am ales cu o replică de genul : „Îţi găsişi pe cine să critici” :D

  12. briza Says:

    pai, chiar sunt cam triste versurile melodiei de care ai pomenit :-s de ce ai pus intre ghilimele? :-? de cand e o critica faptul ca niste versuri sunt triste sau amuzante? lool…
    si pentru a-mi lua gandul de la mail-ul important pe care il astept de vesnicia unei ore, o sa analizez si versurile astea: tipul categoric inca o mai iubeste pe fosta, desi nu spune asta in mod direct (poate pentru a nu o indeparta pe posibila viitoare, poate pentru a nu suferi si mai tare, aducandu-si aminte…), iar modul in care „negociaza” iubirea da de inteles ca lucrurile nu se vor schimba prea curand. iubirea se simte, pur si simplu; daca te-ai „ars” cu o persoana si acum esti atat de temator incat sa ceri confirmari si garantii („Would you promise to be true”), inseamna ca nu esti inca total vindecat de fosta iubire si ca nu esti pregatit mental si sufleteste pentru a iubi pe altcineva… :-B

    si, gata, ma intorc la a astepta mail-ul de care am pomenit :-ss

  13. done8989 Says:

    am scris între ghilimele ca să nu mai scriu penibile că exagerez cu folosirea acestui cuvînt.

    negocierea aia nu îşi are rostul … atunci când te îndrăgosteşti chiar te îndrăgosteşti nu mai stai să pui condiţii. cum sună „eu m-aş îndrăgosti de tine, dar ştii e o problemă” ?

    nevermind

  14. eulliric Says:

    can i choose… his bed? :((

  15. derkhan Says:

    prima. and cheers for bon jovi`s cute little ass ;))

  16. briza Says:

    :)) e carismatic foc Bon Jovi, nu? :))

  17. derkhan Says:

    cam este.
    cam bine :> (daca intelegi aluzia mea subtila..:D)

  18. Nevermore Says:

    Sunt un trisor, stiu… aleg a treia varianta.

  19. Nevermore Says:

    E vina mea, am uitat…

    „Is this love, hate or pain
    For me it’s all the same
    These are the last words I say
    Because I really don’t care

    If you will come with me in there
    Where the sun never shines

    Oh, would you share this world with me?
    Oh, nothing compares to this beautiful dream

    Make love with me
    On the bed of dead leaves
    Through the anguish and filth
    Together we wander

    In the sea of your
    tears so come with me
    And the torment will be complete
    If you will come with me in there
    Where the sun never shines

    Oh, would you share this world with me?
    Oh, nothing compares to this beautiful dream”

  20. briza Says:

    desi sunt o persoana a extremelor, imi place cand se gaseste si o a 3a varianta… cred ca pe asta o s-o aleg si eu :)) pentru ca viata e mai frumoasa cand nu esti singurul care incalca regulile, nu? …

  21. Nevermore Says:

    Life is a bitch… in traducere libera, viata e o plaja :). Frumoasa, mai ales daca incalca si altii regulile…


Lasă un răspuns

