//

1 Octombrie 2009

Ce inseamna o ora a mea fara tine? Inseamna 60 de minute multiplicate cu 60 de taceri, 60 de ochi care nu se privesc si 60 de maini care nu se ating… Inseamna un ocean inconjurat de desert si plante care mor…
Ce inseamna o ora a ta fara mine? Inseamna o cascada in plina ploaie, un lan de floarea-soarelui privind semet spre soare, un fluture ce isi traieste ultimele minute de zbor…

„Vezi tu, acum la mine in piept
Se zbat suspinele fierbinti
Si n-am habar ce mai astept
In lumea in care tu ma minti.”

* * *

E foarte posibil ca salubrizare.wordpress.com sa sufere anumite modificari importante in viitorul apropiat. Nu o sa spun ce, cand sau de ce, pentru ca nici eu nu stiu. Sunt o frunza batuta de vant si de ploi si care constata ca incepe sa se vestejeasca… Nu stiu daca vreau sa-mi pastrez verdele, stiu doar ca vreau sa-mi aleg eu culoarea mea.
Si, poate, cuiva o sa-i placa acea culoare, fie verde, roz, cenusiu…
La vise nu cred ca o sa renunt prea curand. Visez la o lume in care promisiunile se respecta, in care „te iubesc” nu doar se spune, ci se si arata, o lume in care respectul respira liber, o lume de care sa nu-mi fie atat de greata…
Si, daca nu exista lumea asta, o s-o creez eu si o sa iau cu mine pe cine va vrea sa vina sau o sa ma duc singura si daca voi mai plange, va fi din vina mea…
Asa ca…

…I hope you had fun and that it was worth it
and good bye!

7 răspunsuri to “//”

  1. furnicae Says:

    eu zic ca schimbarile sunt bune uneori. si ca tre’ sa just go with the flow.

  2. briza Says:

    mie nu prea imi plac schimbarile, in general, dar unele sunt extrem de necesare… ca cea de acum

  3. tib Says:

    nu te mai gandi atat de mult la ce inseamna o ora fara o persoana draga si o sa vezi ca trece mai repede si deci scurtezi timpul pana la revedere

  4. Spawn Says:

    Well … daca neaparat tii sa faci asta … fa-o! Dar gandeste-te de 10 ori inainte, sa nu iti para rau pe viitor.

  5. briza Says:

    orice-as face, oricum, o sa-mi para rau…
    perfect n-o sa-mi iasa nimic, niciodata, asa ca mereu o sa existe cel putin un „dar daca…”

  6. done8989 Says:

    toate ca toate mie îmi place noua temă :-?


Lasă un răspuns

