04.10.2009

6 Octombrie 2009

Zilele sunt tot mai scurte de la o vreme, iar noptile aproape ca nu se mai termina… nopti pustii si reci… Dar zilele sunt frumoase: zambetul tau straluceste, ochii tai ma-ncalzesc, vorbele tale imi lumineaza cararea inimii…
Pentru mine, e zi numai cand esti tu aici si se intuneca atunci cand pleci si vine noaptea…
De ceva timp, noptile mele sunt tot mai lungi, vii tot mai rar… Cea mai lunga noapte a mea cred ca a tinut un an, vedeam in jurul meu cum cad sperante ruginite, cum se asterne o panza alba peste locurile nemaiumblate de tine… Apoi, de sub panza au iesit molii albe, vestindu-ti venirea.
Si ai venit, ca si cum ai fi plecat abia ieri, fara sa observi ca, intre timp, s-au intamplat atat de multe in jurul meu. Cu mine nu s-a intamplat nimic, nu s-a schimbat nimic din senzatia dulce-amaruie cu care te astept, nimic din bucuria cu care iti poleiesc venirile.
Dar tu… Oare tu te-ai schimbat? Esti mereu altfel, dar mereu acelasi. Pana si ochii ti se schimba, si glasul, si tacerea…
Si am uitat sa te intreb: cine esti?

5 răspunsuri to “04.10.2009”

  1. the same Says:

    Poate te iei dupa aparente, realitatea poate fi surprinzator de simpla uneori… depinde de ce vrei sa vezi.

  2. briza Says:

    eu, deocamdata, vreau sa visez… mi-am gasit un vis frumos si il conturez pe zi ce trece… poate o sa-l fac sa devina realitate, cine stie…
    si nu te intreb cine esti, pentru ca nici tu nu m-ai intrebat pe mine :)

  3. the same Says:

    Incertitudinea permite oamenilor sa viseze, asa-i?

  4. briza Says:

    si cu asta ai rezumat toata constructia mea interioara…


  5. […] flori ofilite, mantia ta lunga nu isi pierde luciul, iar tu ramai rege al lucrurilor moarte… “Iar molii albe iti vor vesti venirea…” Publicat de briza Postat in franturi de ganduri Etichetat: amintiri, costume, cuvinte, eu, foc, […]


Lasă un răspuns

