agdm!

7 Octombrie 2009

Ce-mi ureaza mie oamenii: „ai grija de tine” sau „ai grija ce faci”; pe scurt: „ai grija”. Da, am inteles ideea, dar, daca eu chiar as avea atata grija, cine-ar mai veni la voi cu ochii mari si cu buzele ghemuite, suspinand un „oops”? Si la cine v-ati mai uita cu o spranceana ridicata: „ce-ai mai facut de data asta?”
Ieri mi-am uitat portofelul acasa (si cand ma gandesc ca mi se parea amuzant cand imi povestea Dan :-< ) = toti banii + abonamentul ratb… Mi-am dat seama de asta fix la jumatea drumului, am coborat la prima, am scotocit geanta, n-am gasit decat o sticla de apa, o punga de mini croissante, o umbrela, un caiet si niste servetele… Mi-a trecut prin cap sa dau croissantele pe 1 leu 30, dar nu era niciun baiat dragut prin preajma mi-era foame.
Asa ca am urcat in primul autobuz si m-am postat langa usa, sa pot cobori daca urca vreo persoana dubioasa. Din fericire, nu a fost cazul. Totusi, am mers si 2 statii pe jos, doar asa, sa nu ma mai simt ca o infractoare. Desi, teoretic, aveam abonament valabil, dar, oare, ma credea cineva? :-s
Si am ajuns la facultate… La timp… Ba mi se pare chiar ca am ajuns cu vreo 5-10 minute mai devreme… Un coleg, doi, trei… Astia suntem toti? Un asistent: nu se face, profu’ nu vine… Toata lumea se bucura, numai eu nu… Eu cum ajung acasa? Daca se tinea cursul/seminarul/whatever, se facea tarziu si nu mai erau controlori, dar asa? :-s
M-a salvat telefonul (care, culmea, chiar avea baterie), a fost suficient un singur mesaj si cineva s-a oferit sa vina sa-mi aduca un bilet… Eh, uite ca ma iubeste si pe mine cineva… acolo sus ;)) De fapt, mi-a adus 2 bilete, n-am inteles de ce :-s sau daca il vrea pe al 2lea inapoi… si cand…
Am luat fericita tramvaiul si, bineinteles, dupa cateva statii au urcat si controlorii… Nu-i nimic, aveam bilet compostat O:-) si abonament valabil… acasa… Am ajuns ca in bancul ala vechi:

In autobuz, un tip perforeaza doua bilete. Un batran, de langa el, il observa, se uita in stanga, in dreapta tipului, dar nu mai vede pe nimeni, asa ca se hotaraste sa-l intrebe:
-Nu va suparati, am vazut ca ati perforat doua bilete, dar nu mai vad pe nimeni langa dumneavoastra.
-Pai, sunt amandoua biletele pentru mine.
-Cum asa?
-Daca il pierd pe unul, sa il am pe celalalt.
-Si daca le pierdeti pe amandoua?
-Nu-i nimic, am si abonament.

5 răspunsuri to “agdm!”

  1. done8989 Says:

    Vezi dacă râzi de alţii >:)

  2. done8989 Says:

    agdm = „ai grijă de mine” sau „am grijî de mine” ?

  3. done8989 Says:

    grijă*

  4. briza Says:

    vezi ce se intampla daca scrii cu diacritice? :)) rad eu, rad, oare asa o sa ajung si eu? :-s
    si, ca sa-ti raspund la intrebare: a doua varianta n-are cum sa fie (dupa cum vezi si tu ;)) ), asa ca ai nimerit de prima data :)

  5. furnicae Says:

    e clar! asta era one of those days :)


Lasă un răspuns

