whenever…

9 Octombrie 2009

Dupa ora de inchidere, o alta lume ia locul celei cunoscute, cu alti oameni, alte reguli, alt ritm… Timpul parca se opreste si anii tai zboara pe fereastra, dar eu tot regret cei 3 ani in care nu te-am visat…
Ma intreb daca e prea tarziu? Mereu am tipat ca nu e niciodata prea tarziu, dar acum cineva imi urla vechile dorinte, ca sa nu le uit… Sunt vechi, imi vine sa-i zic, dar imi dau seama ca totul e vechi in jurul meu: strada, vitrinele, oamenii… Sa ma conformez si eu si sa tac? Maine dimineata stiu ca o sa te caut iar, dar in noaptea asta as putea sa ma mint ca stiu exact unde esti…
E tarziu sau e devreme, te visez iar…

2 răspunsuri to “whenever…”

  1. Tiberia Says:

    Nu am mai ascultat melodia acesta de muuultă vreme! Cred că între timp am și uitat de unde provine acronimul de R.E.M, implicit numele formației. Rapid eye movement…
    Let’s dream a dream of yours

  2. Lorena Says:

    Yes, this is all what we had to do…to dream…


Lasă un răspuns

