picture this…

12 Octombrie 2009

121020093228 original

Era inca zi cand am facut poza, doar ca am tras cortina peste realitate si asta a iesit… Era o cortina de catifea rosie, grea ca un jar inca aprins, desi focul nu se mai vedea…
O poza, o stare, un cuvant: teatral… Mi-am jucat rolurile, mi-am purtat mastile si costumele si dupa ani de zile mi-am dat seama ca pielea mea n-a cunoscut niciodata aerul curat… Eu n-am respirat niciodata cu adevarat si n-am fost eu… Sau tocmai in alegerea mastilor a constat acest „eu”?
Cineva imi zice ca poza ar arata mult mai bine retusata in photoshop… Probabil si eu as arata mai bine retusata in photoshop, si realitatea ar fi mai frumoasa daca retina noastra ar fi dotata cu photoshop. Si indraznesc sa adaug ca am fi mai fericiti daca am avea optiunea „erase data”. Dar s-au facut filme pe tema asta, asa ca revin la poza mea… exercitiu de imaginatie, nevoie de cuvinte…

Cand am facut poza, i-am cerut timpului sa stea in loc, de dragul meu, dar n-a stat… De ce-ar fi ramas, cand nici tu n-ai ramas, de dragul meu?
Dar l-am inchis intr-o poza, asa cum si pe tine te-am inchis intr-o cutie plina de amintiri… Printre ursuleti prafuiti si flori ofilite, mantia ta lunga nu isi pierde luciul, iar tu ramai rege al lucrurilor moarte… „Iar molii albe iti vor vesti venirea…”

10 răspunsuri to “picture this…”

  1. done8989 Says:

    poza aia nu e prelucrată deloc pe calculator ?

  2. briza Says:

    nop, absolut deloc… desi ar arata mai bine prelucrata ;))

  3. Alex`andra Says:

    e mai ibne fara PH in viata noastra , s`o acceptam asa cum e ea si s`o „prelucram” prin propriile trairi :D

  4. Tiberia Says:

    Îmi place cum scrii, dar mai ales îmi place cum reușesti să surprinzi în cuvinte puține trăirile pe care le ai în legătură cu anumite aspecte, subiecte/subiecți din viața ta.
    Iar el, prințul, Endimion – va rămâne pururi în cutia cu amintiri, într-un sertar aparte, separat de celelalte sertare pe care le vei introduce voit.
    Dacă timpul ar sta… noi nu am mai fi noi!

  5. briza Says:

    multumesc pentru aprecieri :”> desi imi cam tai elanul de a incerca sa mai „lungesc” lucrurile…

  6. Tiberia Says:

    eu iți tai elanul?:)
    realitatea ne-o taie, dar e de bine…Sunt multe de experimentat!!!

  7. briza Says:

    totusi, sunt persoane care scriu posturi kilometrice… e putin descurajant sa incepi sa citesti un asemenea articol, dar e de apreciat cum unii reusesc sa scrie atat de mult…

  8. Tiberia Says:

    poate acele persoane stau mai bine cu timpul sau poate pur și simplu sunt într-o stare prielnică de meditație sau muza li s-a așezat pe umărul drept și le șoptește ce să scrie…
    Nu știu, mi-ar plăcea să scriu mai mult,dar până la urmă nu contează cantitatea (ci calitatea- clișeu), ci consistența ideilor…
    Eu în zilele astea nu pot scrie mai mult, nu am timp-tot clișeu, dar e adevărat…

  9. Spawn Says:

    Ce imi place e ca don`soara Briza tot timpul foloseste tot felul de metafore si alte figuri de stil incat niciodata nu iti dai seama la ce se refera cu adevarat …

  10. briza Says:

    vai, mi-ai scris numele cu litera mare 8-> apreciez efortul depus pentru mine…


Lasă un răspuns

