pre…

21 Octombrie 2009

E suficient de frig incat sa suplinesc orice absenta cu pături si suficient de intuneric incat sa pipai păturile, cu speranta omului uituc…

E miezul noptii, dar e ziua cuiva… Singuratatea mea a adus doi oameni impreuna… Absenta mea inseamna prezenta lor si fericirea lor de scurta durata va deveni, candva, fericirea mea.
Filosofie… fara niciun pahar in fata, fara nicio sticla destupata… n-are rost… ce rost are? Uneori, stiu ca ma incred in iluzii, dar inchid ochii si ma prefac ca nu-mi dau seama; alteori, ii privesc pe oameni ca si cum i-as vedea pentru prima oara, ca si cum nu m-ar fi facut niciodata sa plang. Dar asta se intampla tot mai rar…
Mi-ar placea sa spun ca m-am refugiat in rotocoale de fum, sticle goale sau filosofii, dar adevarul e ca m-am ascuns sub un tavan de sticla si astept sa treaca timpul… 5 zile… Inca 5 zile si o sa tip atat de tare, ca voi sparge sticla ce ma inconjoara si ma voi arata iar lumii… poate insangerata, cu cioburi croindu-si drum prin mine ca intr-un labirint, incercand sa iasa la lumina… poate zambitoare, poate singura, cine poate sti…
cine poate sti daca nu vor trece mai mult de 5 zile… o singura persoana stie, si imi joaca viata sub buricele degetelor, apasand pe taste secundele mele… O persoana cu care, peste 5 zile, voi bea o sticla de vin, voi fuma o tigara si voi filosofa despre iubire… Sau doar voi tacea, ar fi acelasi lucru.

16 răspunsuri to “pre…”

  1. Lorena Says:

    mi-e frig de cateva zile…frig de tristete, de dor,,,naiba stie,,,

  2. briza Says:

    si mie mi-e frig… „si roza-i flescaita”… si nu e neaparat vorba de temperatura scazuta… sau nu in exteriorul meu… sigur intelegi tu :)

  3. tib Says:

    esti ciudata in post-ul asta, cand mai razi si tu?

  4. briza Says:

    am ras imediat dupa ce am scris post-ul de mai sus, dar, din pacate, nu pot sa redau discutia
    se poate spune ca pe blog ma descarc de starile negative si, in rest, fac haz de necaz :)) cateodata…

  5. done8989 Says:

    be happy :D and good luck

  6. the same Says:

    daca o vei intalni pe aceasta persoana peste 4 zile (ca atatea au mai ramas), iti vei putea asuma consecintele? iti poti inchipui care ar fi ele?

  7. briza Says:

    eu am o imaginatie foarte bogata si de mult timp incerc s-o tin in frau si sa nu mai construiesc scenarii; pentru a-ti putea inchipui ce consecinte vor fi, ar trebui ca, intai, sa-ti inchipui cum vor decurge lucrurile, iar eu tocmai asta incerc sa evit.
    totusi, daca ar fi sa-mi dau rapid cu presupusul, as zice ca nu poate fi nimic mai rau decat a fost pana acum, asa ca… oh, just bring it on, already! nu reactionez prea bine cand sunt pusa sa numar zile…

  8. the same Says:

    eu de exemplu evaluez destul de binisor dinainte (da, uneori ajung sa ma uimesc si pe mine :))… si totusi, pana la urma ajung sa ma complic. de ce? sunt unii factori care nu pot sa-i stapanesc eu, ajung ei sa ma stapaneasca pe mine. so, ajung si eu la acel bring it on…
    o curiozitate: de cate ori ai spus in viata „nu poate fi nimic mai rau decat a fost pana acum”?

  9. briza Says:

    :)) nu de foarte multe ori, e un mod relativ nou de a ma incuraja

  10. the same Says:

    „:)” a fost la mine un :)cam dureros…
    nu ti-ar strica sa evaluezi putin dinainte, deasemenea nici mie sa gandesc ca nu-i dracu chiar atat de negru… :)) pe bune, acum.

  11. Spawn Says:

    Ma lamureste si pe mine careva despre ce se vorbeste aici? Probabil nenea „the same” nu stie ce se vinde pe aici … :)

  12. briza Says:

    eu mi-am petrecut aproape toata viata gandindu-ma la tot felul de scenarii, care mai de care mai negru, pana de curand, cand mi-a ajuns. cred ca doar de 2 sau 3 ori chiar s-a intamplat ceva din ce ma pregatisem eu ca s-ar putea intampla; in rest, mi-am consumat muuuulta energie gandindu-ma la variante, solutii ipotetice, etc.
    chiar nu vreau sa ma mai intorc la acel tip de gandire, am descoperit ca reusesc sa ma descurc in situatii neprevazute si ca, oricum, niciodata nu poti anticipa toate variantele
    asa ca mai mult de un pix, o foaie si un pachet de servetele nu mai vreau sa anticipez ;)) baterie sa am la telefon si portofelul in geanta, ca restul se rezolva :)

    @Spawn: :)) nici macar eu nu stiu ce se vinde pe aici… de fapt, pana azi, nici nu stiam ca s-ar vinde ceva pe blog-ul asta… lamureste-ne tu, Spawn… lumineaza-ne cu diadema ce-ti straluceste pe frunte!

  13. Spawn Says:

    e lamuresc acum cu o diateza :))

  14. verdebicolor Says:

    wow… nu stiu cum mi-a scapat blogul tau pana acum, scrii foarte fain… acum esti la mine in blogroll !

    PS: multumesc frumos pentru comentarii

  15. briza Says:

    multumesc, verdebicolor! cu placere pentru comentarii, astept si raspunsul la ele :)


Lasă un răspuns

