VID – very important dream

24 Octombrie 2009

In pragul noptii, suspinele mele se confunda cu licaririle stelelor si spaimele se contopesc cu sperantele… Printre pleopele intredeschise, mi se pare ca te vad ridicandu-te din fotoliu si iesind pe usa. In urma ta, cade trandafirul ofilit de pe masa si petalele lui se imprastie in toata camera. Ridic una si imi dau seama ca, de fapt, e un bilet. Scrie doar atat: „ea”. Ridic alt bilet: „nu”, altul: „tu”. Rascolesc petalele cazute, dar nu mai gasesc alt bilet… Nu o sa aflu niciodata daca eu nu sunt ea sau ea nu e eu…
Ochii imi cad pe ghiveciul de pe pervaz, dar inca nu a inflorit. In schimb, observ ca e asezat pe o carte. Dau ghiveciul la o parte, deschid cartea si imi dau seama ca e o carte de colorat. In ea e folosita doar culoarea verde: oameni verzi, case verzi, inimi verzi… totul e verde si strain de mine, asa ca imi aprind o tigara, trag doar un fum si o sting de carte, paginile ei se aprind si acum totul devine rosu, nu mai e verde: oameni rosii, case rosii, inimi arse…
Deodata, aud clar vocea ta: „te astept sa vii…” Ma astepti, dar unde? Si, mai ales, de ce?

PS: sper sa nu-si dea nimeni seama ce melodie am folosit ca sursa de inspiratie ;))

7 răspunsuri to “VID – very important dream”

  1. the same Says:

    de ce – probabil, din cauza aceasta: „suspinele mele se confunda cu licaririle stelelor si spaimele se contopesc cu sperantele”. eu una, nu as mai putea trai astfel. si este posibil ca el sa simta la fel.

  2. briza Says:

    „mi-ai spus odată o poveste şi-am crezut că e povestea ta…”

  3. the same Says:

    „nu poate fi nimic mai rau decat a fost pana acum, asa ca… oh, just bring it on, already!”.
    orice-ai fi crezut, continu-o (si) tu, altfel nu se va gasi iesire inspre real.

  4. briza Says:

    now that’s something to think about for the day! :)

  5. tot eu Says:

    ;)

  6. briza Says:

    scuze, „tot eu” si Ralph, comentariile voastre fusesera categorisite de wordpress ca fiind spam si abia acum le-am vazut si le-am aprobat :-s


Lasă un răspuns

