free butterflies

31 Octombrie 2009

butterfly in jam

raspuns pentru Alex`andra:

Da, am inceput iar sa visez… E asa de bine… Nu m-am mai lasat furata in asemenea masura de vise de acum cativa ani, cand toata lumea ma privea cu ochi dragastosi si amuzati, razand ingaduitor la povestile mele… erau vremuri cand imi doream totul si nimic si era bine… De ce am lasat lucrurile sa devina serioase si sa-mi doresc ceva anume?
Candva, am zis ca aud fluturi, acum ii aud mai clar ca oricand cum lovesc cu aripile lor in peretii de sticla…
Let my butterflies free!

2 răspunsuri to “free butterflies”

  1. Alex`andra Says:

    ma,curios,zilele trecute am terminat ocarte in care unu` din personajele episodice sustinea ca tot aude/vede/simt fluturi albastri,asa frumos vorbea de ei incat din instinct m`am gandit la tine, doar ca ai tai sunt verzi
    te pup :* !

  2. briza Says:

    ce frumos 8-> :”> sunt absolut magulita ca te-ai gandit la mine… dar nu ma lasa curioasa: despre ce carte e vorba? ;;)


Lasă un răspuns

