Halloween special

1 Noiembrie 2009

Motto: „love is not a demon sent to slay me” (replica Ellei Dee in ultimul episod „Hex”)

(Randurile urmatoare sunt doar rodul imaginatiei mele si recomand sa fie citite ca atare. Nimic asemanator nu mi s-a intamplat vreodata si, daca cineva are impresia ca se regaseste printre personajele descrise, il/o rog sa mearga la culcare pentru ca, evident, e prea obosit(a) sa isi mai dea seama ce i se pare si ce nu :)) O:-) .)

Aseara a fost Halloween-ul. So what? Well… aseara am stat la masa cu un demon, un demon adevarat. Avea pielea verzuie, iar parul lung si incalcit ii intrase intr-un ochi, orbindu-l. Cu degetele lui lungi si reci a incercat sa ma mangaie toata seara, dar eu am tipat de fiecare data, pana l-am asurzit pe jumatate, asa ca acum vedea cu un singur ochi si auzea cu o singura ureche. Dar mut nu era, asa ca pe la miezul noptii s-a aplecat spre mine si m-a intrebat: „Hey, ce faci?”. Vorbele lui, mai reci decat mana Mortii, m-au facut sa tremur si sa nu mai vad bine: mi s-a parut ca pe masa ardea nu o lumanare, ci aripa unui inger…
M-am ridicat de la masa, dar demonul m-a urmarit, luand, pe rand, chip de caine, de cartita si de paianjen. Obosita, m-am trantit pe jos si mi-am scos pachetul de tigari. Am luat o tigara, dar mi-am dat seama ca mi-am uitat bricheta pe masa. Am ridicat ochii si am vazut cum demonul, revenit la forma sa initiala, imi intinde aripa sa arzanda…

15 răspunsuri to “Halloween special”

  1. Spawn Says:

    Si cine ar trebui sa creada ca e pura ta imaginatie? Vad ca lumea nu prea „oboseste” la ora asta :)

  2. briza Says:

    lumea nu prea „oboseste” nici la ora asta (habar n-am ce inseamna ceea ce tocmai am zis, dar ai folosit si tu formularea asta, asa ca sigur e cool b-) ). eu m-am trezit si habar n-am ce-ai vrut sa spui in comentariu; daca il vedeam aseara, cred ca il intelegeam si mai putin. sau, din contra… :-? ?

  3. >:-l Says:

    Girl, ai fi preferat singuratatea ?

  4. briza Says:

    *scream*
    ma urmaresti in continuare? :-ss
    de ce? ce vrei de la mine, demonule?

  5. >:-x Says:

    Daca stiai de la inceput ca este un demon, n-ar fi trebuit sa-l faci sa te urmareasca; dar, poate chiar tu ai cautat-o. Cu lumanarea…

  6. Nevermore Says:

    Mereu am spus ca ingerii cazuti sunt preferabili celor slugarnici…

  7. briza Says:

    am cautat-o cu lumanarea? cu cea de pe masa sau cu alta?

  8. Spawn Says:

    cred ca demonul si-a depasit atributiile supranaturale …

  9. briza Says:

    liar, liar,
    wing on fire…

  10. Tiberia Says:

    nice, e placut sa te trezesti citind povesti de adormit adultii:P, imi da senzatia ca dimineata e mai senzuala.

  11. >:-l Says:

    Liar zici? Look who’s talking now…
    briza on „I wanna know you inside out”: „the biggest lie you ever told – it wasn’t me”.

  12. briza Says:

    :)) „believe me, I’m a liar,
    I’m a victim of desire”

  13. >:-l Says:

    believe me, I’m a liar – daca as crede, as crede o minciuna. 2 afirmatii care se neutralizeaza una pe cealalta.

  14. briza Says:

    stiu, in asta consta toata frumusetea 8->
    deci, ce alegi sa crezi? :->

  15. >:-) Says:

    cred in mine.


Lasă un răspuns

