half asleep

4 Noiembrie 2009

„here you go again, hiding your soul from my sight”
…si, cu aceste cuvinte, parca nu mai e asa frig, parca e plina vara si sufletul meu se topeste ca o ingetata si d-asta nu-l vezi tu…
Si, parca, inima mea s-a ingreunat brusc, de la atatea cuvinte nerostite…
Si-as vrea sa ma impart in doua: prima jumatate sa se trezeasca maine devreme si sa se poarte ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, iar cea de-a doua sa doarma in continuare si sa viseze ca cealalta jumatate esti tu…

_______________________________________________
De ce? Pentru ca unii oameni iti ating sufletul, fie ca ii stii de o zi sau de o luna, in timp ce altii te lasa rece, chiar daca ii vezi zi de zi, ani de-a randul. Pe cei din prima categorie ii vei purta mereu in inima, pe ceilalti ii vei uita mai mult cu fiecare zi….

7 răspunsuri to “half asleep”

  1. Spawn Says:

    poate ca cei din a 2-a categorie ar trebui sa se abtina de la aparitii prea dese …

  2. briza Says:

    you will be missed…


  3. no’… wow, pai si nu crezi ca fiecare om are dreptul la schimbare si la sanse…nu crezi ca o regula asa transanta duce la un regim transant si risti sa devi victima proprilor principii(asta pe masura ce maresti masa de oameni la care aplici ideea..) ?

  4. briza Says:

    dar nu e nicio regula, e o realitate. nu poti sa schimbi cum se intampla lucrurile. pur si simplu, unele persoane te atrag de prima data, altele nu te atrag nici dupa ani de zile.
    it’s all about chemistry, I guess


  5. deci ca sa inteleg mai bine, … tu susti ca noi , oameni, socializam la voia unei reactii chimice si nu ne utem schimba astfel incat reactia sa fie in favoarea noastra? Hmmm, eu nu vreau sa fiu rau, dar teoria asta ma lasa la fel de neajutorat ca si teoria ca totul e voia lui D-zeu sau cea cu voia sortii si destin.Nu cred ca noi ca specie,in timpul in care traim, nu am dobandit dreptul si puterea de a ne schimba in orice directie si de a ne trezii senzatii noi(placute sau neplacute)..

  6. Tiberia Says:

    expresia unii oameni iti ating sufletul mi-e atat de cunoscuta, uneori am impresia ca eu am inventat-o, dar asta doar pentru ca am facut prea des uz de ea…
    Poate e o ratiune dezarmanta, dar o impart cu tine, i totally agree! In viata mea am intalnit oameni din ambele categorii, din pacate, cei din prima au stat prea putin in preajma mea ca sa riste o cadere in cea de a doua…Lucky them, I guess…

  7. briza Says:

    reformulez: sunt persoane pe care, dupa doar cateva ore, simtim ca le stim de-o viata si persoane pe care, dupa ani de zile, abia daca ne amintim cum le cheama. si sigur ca suntem liberi sa socializam cu oricine, dar, daca nu exista niciun fel de afinitate pentru o persoana, nu prea vad de ce am vrea sa ne imprietenim cu acea persoana.
    atractia e cea mai evidenta in cazul unei relatii de iubire: nu ne putem indragosti de oricine, nu ne simtim atrasi de oricine. oricat de minunata ar fi persoana respectiva si oricate calitati ar avea, daca nu ne atrage, atunci, cel mult, ii vom recunoaste calitatile si vom adauga „dar nu ma atrage” sau „nu simt nimic pt el/ea”
    la fel se intampla si in relatiile de prietenie, sau in orice alte relatii.


Lasă un răspuns

