pentru cine e wordpress-ist mai… avansat

6 Noiembrie 2009

Nu-mi place suspansul, nu-mi plac frazele incomplete…
„cum se comporta un baiat cu o fata cand…” Cand ce? Atunci cand ce? :-s
„cuvinte cu o singura silaba dar in spate…” Dar in spate ce? :-s
Are cineva idee cum as putea sa vad frazele intregi cautate pe google de cei care au ajuns, ulterior, pe blog-ul meu?

8 răspunsuri to “pentru cine e wordpress-ist mai… avansat”

  1. tazdingoo Says:

    la mine nu prea ajunge lumea de pe goagăl, asa ca nu am idee

  2. briza Says:

    la mine cauta „lacrimi” si „stelute mov” :)) si alte chestii lacrimogeno-sclipitoare ;))
    dar mai sunt si cativa mai profunzi… cum ar fi cei doi de care am pomenit in postare

  3. furnicae Says:

    la mine cele mai multe sunt din categoria> opusul cuvantului important sau cum fac sa….
    ma tot surprinde cati oameni folosesc gugulu’ pe post de oracol.
    ps> multumesc pt gandurile bune :)

  4. done8989 Says:

    ma impresia că nu poate să îţi afişeze mai mult de 40 de caractere

  5. done8989 Says:

    am*

  6. briza Says:

    stiam ca e o limita de caractere afisate, dar ma intrebam daca nu exista, totusi, un mod de a vedea toate cuvintele…
    se pare ca nu :(
    si n-o sa aflu niciodata ce voia sa faca baiatul sau ce avea cuvantul acela in spate :-<

  7. eulliric Says:

    incearca sa dai pe lista de searchuri si acolo posibil sa apara.. si eu mai am fraze incomplete si asa le mai aflu :-s

  8. briza Says:

    am incercat, dar tot e cu limita de caractere :(


Lasă un răspuns

