tiRED

7 Noiembrie 2009

heart-800

Cautam cu totul altceva, dar am dat peste poza superba de mai sus… Si ma bucur ca am gasit-o, pentru ca mi-a reamintit un lucru important: love should be free.
Incercam s-o prindem, sa o inlantuim cu acte si juraminte, dar ea ramane mereu deasupra noastra si la o pala de vant mai puternica e foarte posibil sa ne scape. Si atunci, ce facem? Plangem dupa ceva ce n-a fost niciodata al nostru cu adevarat.
Love should be free. Dragostea se inalta mereu si, daca cerul e suficient de senin, ne inalta si pe noi odata cu ea…

„I wish I could reach out with more than just my hands”
…as vrea sa imi intind spre tine nu doar mainile, ci toata inima mea, dar tu o tii legata…

6 răspunsuri to “tiRED”

  1. Nevermore Says:

    Hm… eu nu cred ca dragostea se inalta, doar ne inalta. Dragostea actioneaza ca un hot, se ascunde, se strecoara, se furisaza si… apoi loveste. Acolo unde doare mai tare.

  2. Blue Dreams Says:

    Dragostea e mai multa ca un caine:daca ii arati putina atentie te urmareste peste tot.Nu loveste,dar daca iti e frica de ea,te musca.

    P.S.foarte buna melodia.am o obsesie cu melodia asta.

  3. briza Says:

    ce pesimisti sunteti amandoi :-s

  4. Nevermore Says:

    Eu?! Pesimist? Masochist vrei sa spui… mie imi place :P

  5. briza Says:

    :)) atunci, e de bine :->

  6. Nevermore Says:

    Ma intreb si ma socot…


Lasă un răspuns

