blown-out sun

9 Noiembrie 2009

blown-out sun

Nu mai stiu ce culoare are pielea ta sau ce parfum iti au visele, nu mai stiu ce ne-am spus ultima oara sau cat de tare ploua, nu mai stiu nici macar daca apusese soarele sau daca nu rasarise inca, dar stiu ca era intuneric… Si era frig… Si ma loveam de toti oamenii de pe strada ca si cum ar fi fost pietre.. Si am ajuns acasa si in noaptea aia m-am culcat cu lumanarea aprinsa si am adormit abia cand ea s-a stins… un somn fara vise, din care imi pare ca inca nu m-am trezit…

4 răspunsuri to “blown-out sun”

  1. Tiberia Says:

    Te vei trezi in momentul in care vei schimba ceva la tine: modul de a-l gandi (pe EL) mereu!

  2. Spawn Says:

    … sau vei dormi in continuare atata timp cat ai sta fixata pe probleme apuse si/sau cat timp te vei alimenta/vei trai din trecut

  3. Rhenus Says:

    Daca inca nu te-ai trezit am ajuns si eu in visul tau.

  4. briza Says:

    never-ending dream… so: welcome!


Lasă un răspuns

