[I don’t know]

10 Noiembrie 2009

As vrea sa fie liniste… Doamne, de ce mi-ai pus in piept un fluviu, si nu un lac, asa cum au atat de multi care se plimba de mana pe strada si mananca vata de zahar roz?
De ce ma faci sa caut ceva ce am gasit deja si la care am renuntat?
De ce imi dai vise premonitorii si de ce imi scoti in cale oameni zambitori care imi spun cuvinte ce imi dau putere? Eu nu vreau sa fiu puternica, eu vreau sa fiu fericita.
Vreau sa stau toata ziua in casa, cu un om drag si o pisica in brate, si, cand m-as incumeta sa ies la plimbare, aerul rece sa ma faca sa racesc si sa ma intorc in casa si el sa-mi faca ceaiuri cu miere…
Asta as vrea sa vreau, ceva asa de simplu… Dar n-o sa fie niciodata asa pentru mine, pentru ca fluviul asta ma impinge sa ies, sa cunosc, sa vreau… Aerul rece nu ma imbolnaveste si vorbele urate nu ma (mai) darama, pentru ca am strans in suflet prea multe cuvinte frumoase, pietre de rau.
Si, totusi…

19 răspunsuri to “[I don’t know]”

  1. Nevermore Says:

    Cred ca atunci cand obosim multi ne dorim o viata „vegetala”. Dar, totusi… :)

  2. briza Says:

    stiu, nici chiar asa :))
    dar imi plac extremele, asa ca nu puteam sa scriu despre ceva moderat…

  3. Lorena Says:

    Mie nu-mi place linistea … oare sa nu fi obosit inca?

  4. briza Says:

    sau, poate, nu esti la fel de „involburata” ca mine…
    sau, poate, tu ai mai multa energie ca mine…
    sau, poate, iti place cum si unde esti…
    sau, poate, ai avut mai mult noroc in viata…
    sau, cine stie…

  5. Tiberia Says:

    Cea mai mare curiozitate pe care o am acum: zi-mi te rog ce zodie ești, nu mai pot de curiozitate!
    Apropos de pisica in brate, eu am una acum in brate, doar ca imi lipseste omul drag care sa imi faca ceaiuri cu miere, e la serviciu pana la ore tarzii si toate isi pierd rostul…

  6. Gabi Says:

    Candva am fost si eu dintre cei „multi care se plimba de mana pe strada si mananca vata de zahar roz”…

  7. briza Says:

    ce dragut, Gabi, eu nu cred ca am reusit sa fiu asa mai mult de o zi…

    PS: La multi ani pentru duminica trecuta!

  8. miaunell Says:

    @gabi… don’t get me started….
    @briza vine ea si perioada pensionarii si o sa iti doresti sa fi iar tanara. traieste-ti viata cat poti k doar una ai din pacate. :) life’s what happens when you’re busy doing other things… citandu-l pe lenon. gen

  9. briza Says:

    :)) „miaunell”, cum ai venit tu hotarat…
    da, stiu ca avem o singura viata si ca se presupune ca ar trebui sa o traim intens si sa facem de toate si bla-bla-bla, dar eu imi doresc o logica aducatoare de impacare sufleteasca, un motiv relativ palpabil sub care sa se reuneasca toate actiunile mele…
    eu am sute de motive si motivute (n-am gasit alt diminutiv :)) ), si ma impart, pe rand, intre toate, pe cand altii reusesc sa aiba un singur motiv si sunt senini si fericiti…

  10. Gabi Says:

    @ miaunel -to start what?

    @ briza – mersi de urare.
    o curiozitate: cu ce ocazie ai trait acea zi?

  11. briza Says:

    eram super indragostita si nu-mi mai pasa de nimic altceva (suna a cliseu, nu?)

  12. Raluca Says:

    si apoi…?
    eu chiar asa nepasatoare n-am fost… chiar daca vedeam viitorul intr-o nuanta de roz.

  13. briza Says:

    si vezi asta ca pe ceva pozitiv sau ca pe ceva negativ? intreb pentru ca as vrea sa stiu parerea ta in legatura cu asta si nu imi pot da seama din cum te-ai exprimat, Raluca

  14. Raluca Says:

    Nu-i vorba de pozitiv/negativ. Este simplu: la inceputul unei relatii, cand doi nu se cunosc indeajuns, isi fac o imagine cam roza, unul despre celalalt. Cu timpul, descopera ceea adevarat si ceea ce este iluzie. Doar atat, am generalizat.

  15. briza Says:

    ah, de-asta ai intrebat „si apoi…?”
    apoi am fost nevoita sa revin cu picioarele pe pamant, din pacate

  16. Raluca Says:

    Mi s-a parut curios faptul ca ai spus: ” eu nu cred ca am reusit sa fiu asa mai mult de o zi”. Este un timp prea scurt.

  17. briza Says:

    nu e un timp chiar asa de scurt in cazul meu, avand in vedere ca nu sunt genul asta…


Lasă un răspuns

