strange(r)

14 Noiembrie 2009

Am tot incercat sa gasesc niste cuvinte… Am scris, am sters, am scris si iar am sters… Si m-am intors spre trecut, cum fac mereu. Am rasfoit caiete vechi, am revazut coperti dragi si am ajuns la versuri pe care le-am scris cu sufletul sfasiat… Uite unele care peste o saptamana o sa implineasca un an:

Ciudat e ca te astept…
Si mai dau o pagina,
mai beau un pahar…
Mi-e cam rau,
dar stiu ca de-acum
n-o sa-mi fie mai bine,
asa ca tac…
si astept o minune
care nu exista,
pe care a uitat-o Dumnezeu
din manualul de minuni…

3 răspunsuri to “strange(r)”

  1. Blue Dreams Says:

    si eu am obiceiul sa fac incursiuni in clipele criogenizate in cuvinte ratacite si uitate de timp prin diferite agende,caiete…Incerc sa ma las de obiceiul asta.Imi stagneaza evolutia…

  2. Zamfir POP Says:

    Cam multe pahare … Mai răreaşte-o cu paginile dacă la fiecare … un pahar!

  3. briza Says:

    :)) de ce? e recomandat sa bem cel putin 1 litru jumate de apa pe zi


Lasă un răspuns

