anything…

18 Noiembrie 2009

Daca pleci, lasa-mi ceva, orice: lasa-mi parfumul tau, impregnat pe haine… lasa-mi caldura pielii tale, undeva pe coltul buzei… lasa-mi zambetul tau si bucuria din ochi, iar eu… eu o sa te iert ca ai plecat.

PS: „Please, please, stay with me. I am so in love with you… Please, don’t go!”

2 răspunsuri to “anything…”

  1. Lorena Says:

    Daca va pleca, cu siguranta o mica particica din el va ramane vesnic cu tine!

  2. briza Says:

    cu siguranta :-<


Lasă un răspuns

