back :)

22 Noiembrie 2009

Mi-a fost frica sa ma-ntorc, nu stiam ce voi gasi, nu stiam daca intoarcerea mea va bucura pe cineva… Pe drum, m-am intrebat de ce plecasem, de ce plec mereu, doar ca sa ma intorc peste un timp, plina de regrete…
M-am hotarat sa nu am asteptari prea mari, ma gandeam ca o sa mi se deschida usa si atat, ca n-o sa-mi zambeasca nimeni si ca n-o sa ma invite nimeni inauntru. Ma asteptam sa mi se asculte povestea, apoi sa mi se spuna rece sa vin altadata.
Dar voiam sa vad usa deschizandu-se… Si s-a deschis.
Si dupa ea m-a primit cel mai mare zambet si am simtit cea mai fierbinte imbratisare…
Am fost poftita sa stau jos, si mi s-a intins o cana cu ceai cald, care parca m-ar fi asteptat sa vin. Si, ca si cum n-as fi plecat vreodata, replicile curgeau, reluand un fir pe care nici nu mai stiu de ce l-am rupt:
„Mai ai mere?”
„Verzi, ca ochii tai.”

5 răspunsuri to “back :)”

  1. done8989 Says:

    welcome, back

  2. furnicae Says:

    vaaai ce mi-a placut sa-ti citesc postul!

  3. briza Says:

    pentru ca venea dupa o luuuuunga absenta?

  4. furnicae Says:

    pentru ca mi-a picat ataaaaaaaat de bineeeeeeee :)


Lasă un răspuns

