may I dream of you?

23 Noiembrie 2009

E aproape 6 dimineata si eu nu pot sa dorm… Ce rost are? Stiu deja ce as visa, sau, mai bine zis, pe cine. Stiu ce culoare ar avea visul, ce parfum… Stiu pentru ca acest vis il traiesc zi de zi, mi-l apropii de fiecare data cand inspir, dar el se departeaza de mine cu fiecare expiratie…
Visul meu – il vad zi de zi in jurul meu, ca si cum ar fi o ceata si dispare cand intind mana… E ca un cantec frumos ce se aude parca de nicaieri si care se opreste atunci cand incerc sa-l fredonez si eu…
Asa ca ce rost are? Imi vorbea astazi cineva de iluzii, eu i-am zis ca sunt frumoase cat tin si ca merita traite. „Da, dar te trezesti intr-o zi”, a venit replica. Si daca nu te trezesti? De fapt, daca nu te mai duci niciodata la culcare, ca sa nu mai ai din ce vis sa te trezesti?

15 răspunsuri to “may I dream of you?”

  1. Blue Dreams Says:

    Visele reprezinta singurul lucru care nimeni nu ni-l poate lua.Nu conteaza daca te trezesti,sigur vei mai adormi.Poate ca nu poti trai numai din vise,dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la ele.

    Buna dimineata:)

  2. Rhenus Says:

    „…dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la ele.”
    Da, toti spun ca nu trebuie sa renunti la vise dar de ce nu spune nimeni adevarul??
    Ca sa se indeplineasca visele trebuie sa renunti la ele, trebuie sa uiti tot, trebuie sa nu-ti mai doresti nimic, trebuie sa nu-ti mai pese.. Doar atunci poti avea o sansa.

  3. briza Says:

    hmm, eu stiam exact invers, ca trebuie sa crezi cu toata puterea in visul tau, sa lupti pentru el si o sa se implineasca
    tu zici ca e exact invers? de ce? :-s

  4. Rhenus Says:

    Trebuie sa renunti dar sa nu uiti la ce ai renuntat pentru ca o sa vina candva sansa de a-ti implini visul si atunci trebuie sa fi pregatit pentru o realitate ca-n vise, nu pentru vise care n-au legatura cu realitatea.

  5. Spawn Says:

    Lasati ma fata sa viseze! ;)

  6. Addicted Says:

    …si toate visele mele coincid cu aceiasi persoana si dimineata ma trezesc amagita si deziluzionata…

  7. briza Says:

    @Rhenus: hmm… am inteles partea cu „sa fii pregatit pentru o realitate ca-n vise, nu pentru vise care n-au legatura cu realitatea”, de restul nu sunt prea sigura ca am inteles :-s dar o sa ma axez pe partea asta, deocamdata
    ah, si pt ca s-a intamplat ca al tau comentariu sa fie #1000, primesti ca premiu un loc in blogroll-ul meu :)

    @Spawn: daca ai sti tu la ce visez eu, n-ai mai zice asa :))

    @Addicted: dar stii ce am realizat eu? ca e frumos sa ai pe cine sa visezi, chiar daca nu e langa tine dimineata, chiar daca e doar o iluzie… eu as fi tare nefericita daca nu as avea pe cine sa visez si la cine sa ma gandesc toata ziua…

  8. Rhenus Says:

    Ideea era ca trebuie sa renunti, dar nu de tot, sa mai pastrez un pic din vis dar ca sa-l poti reinvia cand va fi timpul lui.

  9. Spawn Says:

    Eu mi-am schimbat parerea. Cred ca ar trebui sa te speli cu apa rece, sa nu cumva sa se trezeasca altii sa toarne pe tine!

  10. Rhenus Says:

    Bine spus Spawn.
    In alta ordine de idei inca am o nedumerire, de ce salubrizare?

  11. Spawn Says:

    se spala de pacate :))

  12. eulliric Says:

    „@Addicted: dar stii ce am realizat eu? ca e frumos sa ai pe cine sa visezi, chiar daca nu e langa tine dimineata, chiar daca e doar o iluzie… eu as fi tare nefericita daca nu as avea pe cine sa visez si la cine sa ma gandesc toata ziua…”

    hehe- true :) asa ziceam si eu, doar ca pe alt ton… nu stiu care.. :-s
    intoarce-te cand dorm…

  13. briza Says:

    Doamne, oameni buni, m-ati facut sa nu mai stiu la ce m-am referit cand am scris mult-comentatul articol de mai sus :))

    @eul liric: „intoarce-te cand dorm…” -> ce frumos 8-> si tine-ma in brate…

  14. Spawn Says:

    lasa ca unii nu uita :))

  15. briza Says:

    unii nu uita, altii nu iarta… c’est la vie


Lasă un răspuns

