one last fall

27 Noiembrie 2009

…dragostea e absenta timpului, e atemporalitatea care imi linge palmele si ma gadila…

Fraza de mai sus am scris-o pe la mijlocul lunii august. Din pacate, nu mai tin minte exact la ce m-am referit sau ce trairi incercam sa exprim… Dar nu-mi bat capul cu asta, ii las pe doritori sa faca acest lucru :)) eu plec in mini-vacanta de 1 Decembrie :p
Ne „revedem” la iarna! :) Bucurati-va de picul de toamna care a mai ramas in filele din calendar… Daca n-aveti alte idei, varianta mea cu banca si ciocolata calda se poate dovedi o alegere inspirata (I should know :P ).

6 răspunsuri to “one last fall”

  1. done8989 Says:

    să ai parte de o minivacanţă plăcută ! (cam târzie reacţia mea, dar fac şi eu ce pot)

  2. briza Says:

    mai bine mai tarziu decat niciodata! :)
    mersi, sa fie!

  3. dioscoride Says:

    Superba prima fraza… o sa o tin minte.
    Vacanta placuta… P.S. am lipsit cam mult s-au mutat lucrurile pe aici. :D


  4. Briza, gandesti si scrii frumos. Este o placere sa te citesc! Din pacate timpul prea grabit, e cel care imi fura de regula placerile. O postare a lui Nevermore (http://lakeoftears.wordpress.com)din data de 30 noiembrie,ce poarta titlul „Briza” m-a dus cu gandul la tine, si trebuie sa-i multumesc, fiindca mi-a amintit ca exista bloguri care-ti desfata simturile, asa cum este al tau si iata-ma aici, bucurandu-ma!

  5. briza Says:

    Stropii de Suflet se lasa asteptati pe acest blog, dar, atunci cand vin, aduc atatea ganduri bune si atatea culori in obraz… :”> :)
    postarea despre care spuneti imi apartine, cu exceptia introducerii facute de Nevermore; el m-a rugat sa scriu un blogpost special pentru blog-ul lui, asa ca titlul si asocierea cu mine nu sunt deloc intamplatoare :P

  6. briza Says:

    @Dioscoride: ai lipsit prea mult :-<


Lasă un răspuns

