cactus

4 Decembrie 2009

„…mai stii?

…mai stii?…
Tot ce n-ai vrut tu sa-mi dai, am primit de la altcineva; tot ce n-ai vrut tu sa intelegi, a inteles altcineva si tot ce n-ai vrut tu sa stii m-a rugat altcineva sa-i spun… Si nu mi-a dat cat ai fi putut tu sa-mi dai, dar mi-a dat tot ce am vrut, cu jocuri mai simple, dar la fel de frumoase si fara povesti inutile… Si tot cu melodii, dar cu alte culori.
Tu, fluturas, ce-ai mai facut? Te-ai prins in vreo panza de paianjen sau inca zbori liber?
Ai aceeasi culoare, acelasi parfum si, probabil, si aceeasi atingere ca atunci. mai stii?… Eu mai stiu… Si indiferenta ta inca ma mai doare… Dar de ce stau eu sa-ti zic toate astea? Oricum, nu ti-a pasat niciodata.
Adio, fluturas! Ma duc la floarea mea, floarea mea de cactus…”

8 răspunsuri to “cactus”

  1. dioscoride Says:

    Dar tu? tu ce ai dat florii de cactus? :)

  2. briza Says:

    foarte buna intrebarea… banuiesc ca i-a dat aceleasi lucruri ca si „fluturasului”

  3. wewontgreen Says:

    Pe un ger de crăpau pietrele, fluturaşul albastru zbura hai-hui pe străzi… zicând în sinea lui: ce bună ar fi acuma o tequila! :))

  4. briza Says:

    :)) dar fluturasul n-a gasit tequila, ci doar absinth, si-atunci o voce se-auzi: „we won’t greeen!” ;))

    PS: imi place gravatarul tau

  5. Rhenus Says:

    Trist…
    In alta ordine de idei.. sper ca nu esti cine cred eu ca esti.

  6. Lorena Says:

    Cactusul infloreste rar ,,, intr-adevar, floarea sa este unica ,,, insa viata ei este scurta ,,,

  7. briza Says:

    @Rhenus: si cine crezi ca sunt?

    @Lorena: hmm… la asta nu ma gandisem

  8. wewontgreen Says:

    …în absenţă de tequila merge şi…Tila!


Lasă un răspuns

