qq

7 Decembrie 2009

Ai renunta la ceva ce ai pentru ceva nu o sa ai niciodata, dar fata de care nutresti o dorinta atat de mare incat ceea ce ai iti este de nesuportat?

11 răspunsuri to “qq”

  1. Rhenus Says:

    Eu am renuntat, a trebuit sa renunt, daca nu as fi renuntat ar fi insemnat ca o insel pe cea care era langa mine. Da, si faptul ca nu mai iubesti pe cel de langa tine si continui sa stai langa el se numeste tot tradare sau inselat.

  2. done8989 Says:

    aş renunţa la ceva ce nu suport :-?

  3. briza Says:

    si daca e vorba de ceva de care ai nevoie, cum ar fi un serviciu?

  4. Spawn Says:

    Dragostea nu este un serviciu draga briza, dragostea este o stare!

    Intrebarea ta este pusa asa de general incat o parere exacta nu ai sa auzi. Plus ca tu ai pus intrebarea la modul:
    „Ai renunta vreodata la o mana pentru a avea un picior in plus, desi stii ca nu este posibil asa ceva? Mana aia e insuportabila! Eu toata viata am visat sa am 3 picioare!”

  5. briza Says:

    am zis eu ca dragostea e un serviciu? :-s
    serviciul e un exemplu, dragostea e alt exemplu pentru a ilustra intrebarea mea…

    PS: daca n-ar fi ora 2 dimineata, mi-as pune la status citatul cu mana si picioarele, dar asa, nu e prea multa lume online si nu vreau sa-i privez pe cei care acum dorm de o portie de ras… :))

  6. Spawn Says:

    (…)
    Nu cred ca are rost sa imi repet cuvintele aruncate prin alte parti …

  7. briza Says:

    arunci cuvintele ca si cum ai arunca niste sageti la tinta? sau ca niste grenade?

  8. Spawn Says:

    Exemplul meu a fost unul pur aleatoriu si am tinut in mod expres sa iti arat ca si intrebarea ta este oarecum ciudata pentru simplu fapt ca nu dai macar o conditie concisa pentru a bate campii … macar.
    Nu am vrut sa te jignesc, dar asta e adevarul!

  9. briza Says:

    am lasat ca fiecare sa inteleaga ce vrea. de altfel, asa procedez, de obicei… nu prea imi place sa reduc lucrurile la concret, mi se pare ca asta le rapeste din farmec.

  10. done8989 Says:

    bă voi nu aveţi somn ?
    Da, aş renunţa la un serviciu, dar cand vine vorba de persoane termenul „a renunţa” devine evaziv

  11. briza Says:

    multumesc pentru raspuns, Dan :)


Lasă un răspuns

